: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Tuesday, October 1, 2013

selamat hari lahir sayang

as-salam semua,

hari ni dah 1hb seploh 2013
rs kejap sgt masa berjalan kan
pejam celik pejam celik
anak2 pun dah besar

alhamdulillah
hr ni genap naufal hyecarl 6 tahun
rs kejap sgt ms tu berjalan
kejap sgt dia dah besar
rindu ms tgk dia dibedung
wangi jer bau baby

huuhuhuhuhuhuu
nak baby lagiiiiii

naufal skang ni x mcm dulu
skang dah pandai menjawab
pastu dah pandai tunjuk perasaan
ape yg dia x suka dia akan protes

tp, dia masih abang yg prihatin pd adik
cuma adik jer la suke belasah abang dia
sian abang kan...

mummy daddy n adik syng sgt2 kat abang
kami doakan abang berjaya dunia akhirat
semoga ALLAH beri kejayaan dan jalan yg benar buat abang di dunia dan akhirat

jg diri baik2 ye sayang...

#huaaaaa.... syahdunya anak dah makin besar ni...