: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Tuesday, June 23, 2015

semalam besday hayyan


assalam semua,

adoiiiiiii... lepas berbulan-bulan x hapdet kat sini
akhirnya tergerak gak hati ni nak hapdet
berabuk buk buk dah blog ni
kesian dia eh

nak citer nih.. semalam besday hayyan
dah cukup 6 tahun dah hayyan
cerewet ngan kuat bebel sama je naik nya
beza sangat2 ngan abang dia
melawa no. wahid
pakai baju nak memilih
makan pun memilih jugak
tp lebih nye mmg x makan la dia
ade lauk2 jer yg boleh buat dia makan banyak
tp klu dah lapor sangat tu, nasi kosong pun dia bedal

 Nufa'il Hayyan Nadznin Hafizu

Alhamdulillah
Selamat Hari Lahir Hayyan
mummy sentiasa doakan awak dilindungi dikasihi dimurahkan rezeki 
dan dipelihara ALLAH dunia akhirat
semoga membesar jadi anak soleh dan berjaya di dunia dan akhirat juga..
jaga diri baik-baik ye sayang ye

sayang sangat anak mummy nih... 

22062009 - 22062015