: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Due Date

Friday, March 28, 2008

naufal and daddy..

ini lar buah hati aku... dulu, hubby aku je lar.. skang ni buah hati aku dah ade 2 org... 2-2 teruna plak tu.. 2 years married baru kami dpt naufal... alhamdulillah.. seronok sangat... so, dgn sendirinya tertutup mulut2 longkang yg ske dok kate... heheh... as for me.. no hal lar... mulut org... yg penting aku x mintak mkn ngan depa... hahahah... hubby aku ni garang orgnyer... tp, kdg2 klakor pun ade gak.. yg pasti, aku ngan hubby aku ni tetap lovey dovey gitu.. sebabnye, aku ni terjal skit.. degil pun ade gak... hahaha.. tu yg hubby aku slalu angin ngan aku... tp, dia tetap sayang n chenta sama aku... hahahah...

nadznin & naufal

terkenang la pulak...



1 comment:

Mama_Nofal said...

2 yrs of marriage br dpt anak?? Samer cam aku gak la hikss. Tp b4 dpt tu, mulottttttt org dok ngata mcm2, tmbh dgn family mertua..sabo ja la kan.

Daisypath Anniversary Years PicDaisypathAnniversary Years Ticker