: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Due Date

Tuesday, December 22, 2009

happy anniversary to mama n ayah (my PIL)

salam sumer,

smlm hubby x kejer, sebab baru balik dr bukit merah... continental event... so, ingatkan blik kejer nak masak la kan sebab hubby request nak mkn ayam masak kicap b4 he went to bukit merah... heheh... sebagai isteri yang prihatin, harus la me ikut tekak hubby me itu.. hehhe... last2 ptg smlm dia call kata x yah masak sebab mama nak blanjer mkn.. ohhh... nikmat nye.. dah lame x mkn luar *pdhal hr2 dok beli mkn kat luar.. muakkakka...
blik dr kejer singgah kipark amik hubby, pastu g amik little NHs kat umah mak.. after maghrib blik kipark semula sebab we went out skali ngan mama, ayah n roy*my BIL...
sedap gak mkn semalam sebab kitorg mkn kat restoren ali sara kat puchong intan.. hurmmm... me suke dadih cappucino nye.. sedap sebab ade mixfruit... nyumm... nyum... to ayah n mama.. thanks for the dinner n HAPPY 29 ANNIVERSARY... semoga kekal bahagia ke akhir hayat.. amin...




2 comments:

mar!ahaf!z said...

dah beranak 2 ni pun aku belum imagine camner dah blk rumah aku nnt.. sure kelam kabut.. blk amik anak, masak, mandikan anak, tidokan anak.. dll..
aku masih bahagia duduk rumah mak aku, tak reti2 nak balik.. haha.. tu pun sbb hafiz jap2 keje luar..

btw, happy anniv to u pil

nifalnin... said...

standard la tu maria.. aku pun ske jer klu dok umah mak aku.. hehehhe... ko pun tau kan aku slalu mendobi kat umah mak aku dulu.. tu yg aku paksa en.fizu beli w/machine auto.. hahahah.. keji pemalas aku nih..

insyaALLAH, ko pasti b'jaya buat sumer2 tu... jgn risau...

thanks dear...

Daisypath Anniversary Years PicDaisypathAnniversary Years Ticker