: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Monday, November 24, 2014

super busy


assalam,

lama dah x hapdet blog ni
x tau la ade org nak baca lg ke idok
(mcm la dulu ramai yg baca.. wakakak)

ingatkan ujong2 tawun ni blh la rehat2 skit
tp mimpi tinggai mimpi je
sbb mimpi buruk sedang berlaku

dok terkejar2 ngan event
nasib kawan2 membantu
ngan sakit hati kat tutttttt
semua nya "x nak bg jadi" tau
x tau la ape yg dia x puas hati ngan kami ni

kang ade yg mogok x buat kejer
baru padan muka kitorg
hahahah
nak makan ape weh klu dok mogok2 ni

bnyk citer nak mengarut kat blog ni
tunggu masa yg sesuai jer
kisah naufal kat sekolah
kisah hayyan ngan ihtifal nye
kisah jalan sana jalan sini
kisah sakit hati

eh... banyak lg lah kisah nye
nanti2 lah ye kite dok citer
mcm la korang kisah kan bile kite nak hapdet lg

huhuhuhuhuu... bubye... nak sambung kejer balik


No comments: