: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Due Date

Friday, January 11, 2008

kawan baru...


korang sumer dah tau kan aku dah kijer kat tempat baru... mula2 masuk sini rase mcm sunyi jer.. iyer lar, aku maner knl sesaper pun kat sini... mkn pun sndri2 jer... pastu, dah lamer2 skit baru aku start rapat ngan diorg nih... bknnye ape... aku ni pemalu skit... tp, bila dah knl tu mesti seronok dpt kwn ngan aku.. hehehheeh... iyer ke? honestly aku mengaku yg aku ni memang lar peramah... hahahaha... buat ape kita nak sombong kan.. buat nyusahkan hidup jer.. iyer lar, bila kita sombong, org x nak kwn ngan kita... btul tak??? kat plf nih aku dah kenal ngan suhana, maria.. pastu som, wanie, buntat, zura, halim n ramai la lagi.. tp, so far bdk2 tu jer pun yg aku rapat skang nih... atleast, blh lar dibuat kwn..

2 comments:

Su Hana said...

weh..amboi sebeso alam pic aku..malu weh..nice to knowing you! :)

#nameless said...

malu kunun...cehhh...

Daisypath Anniversary Years PicDaisypathAnniversary Years Ticker