: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Due Date

Wednesday, January 9, 2008

naufal dah botak...


ini lar gambar terbaru anak aku... hehehe.. naufal dah botak yeee.... actually anak aku botak since bln 12 thn lps lagi... tp, x sempat nak masuk dlm blog nih... heheh.. skang ni aku release kan diri aku jap.. sakit paler ngan kijer tuh.. anak aku botak pas kenduri akekah + cukur jambul dia.. so, senang aku buat skali jer sumer.. pasni x yah buat kenduri lagi.. klu nak kenduri pun, mungkin kenduri doa selamat + kenduri arwah jer.. mule2 botak paler tu naufal mcm pelik jer... sebabnyer anak aku nih ske main rambut die.. heheheh... pastu, dia usik2 paler dah x der rambut... cian naufal... dah x leh main rambut lagi...

No comments:

Daisypath Anniversary Years PicDaisypathAnniversary Years Ticker