: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Due Date

Friday, April 11, 2008

cuti2 mesia... hahaha...


minggu lepas aku pi leparking kat agrotek ulu langat (pepandai aku jer bg name).. heheheh... tp, pg sabtu tu aku ade peksa spa kat cyberjaya skool.. heh.. pekse jer lebih, dpt x tau lar... tp, korg jgn x cayer.. aku lps pekse ptd n aku dpt pi PAC kat kluang taun lps... heheheh... riaknyer aku... Astaghfirullah... bebalik pade citer cuti aku tu... ekceli, aku pi tmpt ni ngan family in law aku... syok gak ar... cume yg x syok nyer, naufal plak ceceme... cian anak mommy... lps pekse tu, dlm kol 6 kot kotorg btolak ke ulu langat... sampai dlm mahgrib... hubby kena wak keter slow bab ujan lebat giler... aku bleh siap tdo ngan naufal... hahahhah.... dah sampai, gelap pulok.. tak nampak dah tmpt nyer cantek ke idok... aku dok satu chalet ngan mil n fil aku... hehehh... hubby aku plak sampi2 jeer dia kater nak mandi sungai.. babnyer, sedare mare die dah dok berendam dlm tu... hahaha... skali aku tgk diorg terjun dah mcm badak biru daaaaaaaa....... hahaha... aku ni puas la dok gelak kan diorg tu... yg syok nyer... chalet tmpt kitorg dok tu btul2 dpn sungai... nak lompat dr anjung chalet pon blh... hahahah....

cian naufal... mlm tu dia x leh tdo sebab idung sumbat... ish... jenuh la aku dukung dia cos dia x nak baring... hahahah.... cian mommy... huhuhu....
pagi esok nyer, pas bekpes hubby bw naufal mandi sungai.. cian naufal... nangis la die sebab air sungai tu sejuk banget sih... waaaaaaaaaaa......... pastu, aku plak terjun dlm sungai... dah mcm ikan dugong jer aku nih... hahahaha... lalalala... syok nyer mandi sungai nih... kat sini ade skpg dua gambor aku ltk...




pi dinner kat maner ntah... sikit jer nasik goreng die... lapor lg nih


caye x nak mandi... tejuk ar ayer ie ni daddy.... uuuuuuuuuuu....


cuci ape tu bang....


anak ku yg sedih dipaksa mandi sungai.....


asal masham jer hero2 mommy nih... sejuk errrr..


No comments:

Daisypath Anniversary Years PicDaisypathAnniversary Years Ticker