: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Due Date

Friday, April 25, 2008

tayar keter ku kempis...

smlm hubby x kejer, so dia hantar aku pi kejer... wahhh... syiok nyer.. sebab sblm2 nih aku gi kejer ngan dia jer... pergi balik, berhantar berjemput... cuma start thn ni jer aku kena gi sndri, pasalnye aku dah kejer kat tmpt lain plak... ermmm... pagi tu, hubby hantar mcm biaser ar... pastu ptg plak hubby dtg lambat skit...

huhu... yg nak dijadikan citer nih... on the way balik tu.. b4 sampai tol Putrajaya - Puchong... tayar keter plak tetibe jer keluar angin... nasib baik x meletup kat tgh2 highway tu... takut gak, sebab aku bleh dgr bunyi angin tu kuar...ermmm... pastu, terpaksa la hubby park keter tepi highway... gilos tol lar... siyes... tayar gile kempis x hengat nyer... biler check x der plak paku yg sangkut...
ghupe2 nyer... tayar belah dalam dah haus sebab terhakis... aku bknnyer tau nak spell pun nama menatang tu... chamber kat bhgian tayar tu x balance... lbh kureng cenggitu ler... hehehe...

nasib aku naik keter ngan hubby + kwn dia... klu aku sorg2 jer yang bw keter tu, x pasal2 aku kering kat tgh highway tu.. heheheh... ingat nak amik gambor tayar... tp, x berani lar sebabnyer takut diseret motor gitu... bayangkan lar tepi highway... pitca akan diupload kendian yer...



en. fizu n en. nazri tgh penin paler nak tukor tayar..



5 comments:

chempaka said...

Klu tayar keter ko kempes..tayar keter ku mengelembung tau.. hampir2 nak meletop jer... seb baik sempat perasan..weng2!!

nifalnin... said...

itu mcm ka cik chem.. ermm... nasib la laki ku ado... klo x... ngan aku2 skali kempis kat situ...

klo tayarmu kembong.. maknenyer tayar mu itu mengandung.. wahahahahah...

nasib la kite selamat yer cik chem..

ShalinzZ85 said...

looor..siannya..unexpected thing happened membuatkan kita tensen kan?huhuh

Emma said...

hai.. tq sbb singgah kat blog i...

kalau tayar keta u kempis, mine pulak tayar keta bbunyi mcm dah tcabut.. time tu i yg drive sorg2... mmg that mth nak tukar tayar tu... rupenya bunga tayar dah kuar...

isk, nasib baik lil ryan xdak dlm keta.. kalau x...

mar!ahaf!z said...

weih bila nak upload babylegs?

Daisypath Anniversary Years PicDaisypathAnniversary Years Ticker