: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Due Date

Friday, December 26, 2008

saya sgt giler kan facebook...

salam sumer,

ayat sgt x bleh blah... heheheh... iyer lar... asyik dok main ni jer... opss.. bukan asyik yer.. biler dah agak2 busan membuat kijer, maka saya akan bukak facebook ini... abg mursz, tolong jgn block tau... heheheh... alkisahnye, myfarm ni kwn me yg invite dok ajak main... heheh... lelame dah addicted plak ngan game ni.. iyer lar, kite dok tanam, tuai n dpt duit... pastu, blh tukar2 gift ngan kengkwn.. sgt best...
mungkin kwn2 yg lain dah start lame kot... me jer yg hegeh baru nak start.. tp kan, bile dah start main memang x blh nak stop.. pastu, tgk ladang kwn2 yg lain... uish... sgt teruja... so, ini la kegemaran me wat ms nih... jom lar kite reramai main myfarm nih...

nak add me.. alhamdulillah.. silakan lar.. niza_nin[@]yahoo[.]com[.]my... nanti me kasik lembu, kambing, kuda n pokok2 buah ekkk...


ini lar ladang saya... nofalheycarl farm...

saya dah ade sebuah barn, 2 chicken coop dan sebuah rustic shack...
pitcha nih sy baru lps menuai yer... ptg nih sy nak tanam semula.. so, hr selasa sy blh start menuai n tambah duit lagi... yuhuuuuuu....



3 comments:

SSulieana said...

yes sgt best main game ni...
tp ok la game ni, pas kita tanam & tuai kita boleh arrr wat kje plak kan...xde la nk mengadap memanjang kan...emmmm bila dh boleh tuai tu yg sgt besstttt!!! hehehe

Anonymous said...

aku tengok duit korang berkoyan-koyan...

nifalnin... said...

sulie - heheh.. memang best sebab bleh tuai n tanam.. i like.. klu x aku ngantuk sokmo kat opis nih... muahahahah...

suzie - hahah.. duit jer berkoyan2.. klu reality baru gempak.. ini sumer penangan si shimot ar lps tgk hang n mun punya ladang.. har har har...

Daisypath Anniversary Years PicDaisypathAnniversary Years Ticker