: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Due Date

Monday, December 15, 2008

sedihnye henponku..

salam sumer,

ingat lg tak kat n3 henponku yg lepas... huhuhu.. me dok puji2 jer henpon tu kan, tp skang ni dah x blh nak guna lagi... sedih sgt tau.. iyer lar... dah lame me pakai henpon tu tetibe skang ni dah x blh pki plak... dah seminggu lebih me x der henpon... hubby bising jer ajak beli henpon, tp me mcm mls jer nak pi beli.. sebab me sayang sgt kat henpon tu...

alkisahnye, ade satu mlm tu me charged henpon sebab bateri dah kong.. pastu, pepagi cam biase me pun nak on kan balik henpon tu... oh ye... kes ni jd ms tayar kete me kempis masuk paku pakis... me cube on kan bnyk kali.. but still x bleh nak on... aduh... kes naya nih... mcm maner nak call opis mcm nih... dah la segala nombor ade dlm tu.. huhu... naya betul... last2 pinjam henpon hubby... aku sempat sms kat suli jer.. sebab namecard dia aku simpan dlm keter.. huhuu.... so, skang ni aku dah x der henpon... nak berhubung sgt2 la susahnye... smlm pun hubby dah bising ajak aku kuar pi beli henpon... me x nak beli henpon memahal.. klu ade mcm henpon lame me pun dah cukup bagus dah...

maaf yer kengkwn, sebab susah kite nak berhubung...

3 comments:

mar!ahaf!z said...

ada la hp murah.. RM100 dah dpt tau.. nokia.. :)

patut sms niza tak delivered.. masa niza vacation aritu..

SSulieana said...

sian ko niza....bwk g kedai x leh ke?

x pelah simpan la hp tu buat kenangan ek!

nifalnin... said...

maria - hehehh... memang ade yg murah.. tp aku nak sebijik seketul cam yg lamer nyer.. huhuh...

alahai.. maap yer maria.. me x leh nak terima sms ler...

sulie - huhuhuhu.. cian kan kat aku... nak bw g kedai cam x berbaloi la pulak..

x per lar.. aku simpan wat kenangan jer.. huhuu...

Daisypath Anniversary Years PicDaisypathAnniversary Years Ticker