: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Due Date

Wednesday, January 13, 2010

oppsss... glamer sudah...

salam sumer,

heheheh.... x pasal2 pg nih kwn saya sudah glamer la pulak.. ntah mcm mane dia leh gatai tgn pi col sinar fm.. ekceli kami memang suke dgr sinar fm tu.. syok sgt dgr dj sinar pagi dok celoteh.. pg2 mesti ade je lawak yg dorg buat.. nway, syabas kat suhana sebab berjaya col sinar fm.. uiiiissshhhh... susah woooo nak col stesen radia pepg nih.. heheheh...




5 comments:

Su Hana said...

oit...hahaha malu lah aku... hahahaha..

hari ni nasib aku baik kot... giler ahhh aku pun x bape nak pcaya aku leh ckp ngan derang....

Melissa Mjb said...

haha..suara kak sue da berkumandang disetiap pelusuk Malaysia pagi td..hehe

Seri Nuang Shah Alam said...

SMT kat radio? aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..

aku dengaq radio itm ja nie... ataupon klasik nasional..

mellie? apa bog hang?

Seri Nuang Shah Alam said...

betulah cik melissa,

dapat jumpa kawan baru dan lama dan lama dan lama...
aku dapat jumpa kawan aku darjah satu dulu nie tahun 1984... syok betui la..

mar!ahaf!z said...

ko dgr eh.. aku tak la.. hehe

Daisypath Anniversary Years PicDaisypathAnniversary Years Ticker