: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Monday, June 18, 2012

imam muda naufal

as-salam,

alhamdulillah
imam muda dah masuk musim ke-3 dah
tp x sempat nak tgk
sebabnya sampai umah dah lambat
pastu dengan anak lg
hui... banyak nya alasan kan
sampai x tahu nama2 imam muda musim ke-3 kali nih

jumaat lps dok lepak kat umah mak
pastu naufal suh bukak imam muda
sebab dia kata kat opah dia ade imam muda naufal
siap citer kat mummy lg
kali ni ade imam muda naufal
being mak yg bz la sgt terima je la ape yg anak kata
siap ckp kat dia... insyaALLAH, nanti abg jd imam muda yer
mamt tu siap kata memang ade la imam muda naufal...
huhuhuhuhuuhuhuhu

so, rasa teruja... hahahahhaaha
sebab nama naufal kan...
eh, berangan x kena bayar kan
berangan anak jd imam muda lggggggggggg lah x kena bayar
insyaALLAH, semoga ALLAH perkenankan doa sy

then td gugel la gambor imam muda naufal
ngan gambor2 naufal skali kuar
haaaa.. kan ke itu satu petanda...
aminnnnnn....

 imam muda naufal (musim ke-3)

imam kecik muda naufal (x tau utk musim ke baper)
*aurat lelaki dr pusat ke lutut je kan... :p




*semoga naufal menjadi anak yg berjaya dunia akhirat... boleh menjadi imam buat semua... amin ya rabbal alamin....