: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Wednesday, May 29, 2013

cheongdamdong alice

as-salam sumer,

ermm... lamer dah sy x mengarut dlm blog ni kan
rindu jugak nak mengarut
tp x tau ape yg nak di karutkan
ok.. kali ni sy nak mengarut pasal drama korea plak
tp sy x nak citer bnyk2

skang ni sy tgh layan citer cheongdamdong alice
kisah tntg seorg gadis yg impikan hidup mewah kat chengdamdong
lebih kurang mcm citer alice in wonderland
tp yg ni lg best... wuwuwuwuwuwuwu...

dah la citer best... hero pulak...
ermmmm... sedap mata memandang...
hahahahha... dah la kacak... comel plak tu
ngan perangai cam budak2...
memang best...
heroin pun comel sgt
terasa mcm diri ini adalah heroin dlm citer tu
kahkahkah.. mengarut dah nih..

 watak utama cheongdamdong alice...

 Moon Geun-young as Han Se-kyung
sy dlm versi korea... hahahahha... berangan sj ye.. x salah kan klu berangan..
mihmihmih

Park Si-hoo as Jean Thierry Cha (Cha Seung-jo)
apsal la mamat ni comel sgt2... asal nampak muke dia jer mesti cair... hahhahaha...
suka tgk bila dia senyum... :)

citer ni bg sy mmg best
sebab ajar kita jgn cepat putus asa
then bakat yg kita ada jgn sia-siakan

nak tgk kat mana???
wokeh.. sape2 yg ada astro byond blh tgk kat 393hd
klu x der tu pepandai la cr sumber lain yer
sebab sy pun tgk kat byond jugak
hahahahhaha
so, jo reramai langgan astro byond...




No comments: