: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Thursday, August 1, 2013

Pak Teh

as-salam,

minggu ni terasa sedih sgt
sebab ahad mlm (29/7 : 11.55pm) lepas pakteh sy telah meninggal dunia
al-fatihah
arwah meninggal sebab jangkitan kuman pada paru-paru
lgpun arwah pakteh ni merokok orangnya

last jumpa pakteh ms musim jerebu teruk bln lps
ms tu pakteh baru nak start baik
sbb makteh kata pakteh dok kuar masuk hospital jer
pakteh pun ade semput jugak
rindu kat pakteh
sebab pakteh n makteh la yg jg sy ms kecik2 dulu
bila diorg pindah PJ jer tiap2 minggu akan tdo umah diorg
cuti skolah jer mesti gi umah makteh pakteh

pastu bila pakteh dah pencen
diorg sumer pindah seremban pulak
so, rutin pun masih sama
sampai dah masuk uni pun tetap gak blik umah makteh pakteh
mereka org yg sy sayang lps parents sy...
sebab mereka la yg mengasuh sy adik beradik ms mak n abah pg kejer
naik basikal tua pakteh
seronok sgt bila kenangkan semua tu

al-fatihah untuk PakTeh, Abdul Hamid B. Mad Said
org doakan pakteh ditempatkan dikalangan umat-NYA yg beramal soleh
semoga pakteh lebih tenang di sana

amiinn...


1 comment:

Miss Hidy said...

Al Fatehah....
Takziah k.nza..