: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Monday, August 17, 2015

hayyan dan slugterra



Assalam semua,

ini lah dia kisah anak bujang sy yg no. 2 tu
dok ajak daddy main card slugtera
tp daddy jer asyik menang dpt point bnyk
tp yg si hayyan ni dok kalah semedang
sian kat dia
bila dah daddy jer menang, marah pulak si hayyan ni
dah tu dia pi pok pulak daddy nye
last2 dia blik nangis...

hahahah..

x sampai hati plak mak tgk dia nangis
ajak le dia main skali pdhal mak pun tgh bz gak time tu
nak buat mcm mana kan
anak punya psal sanggup aje... hahhahaaha
pujuk2 elok la pulak si hayyan ni main ngan mak kat tangga
pdhal bnyk kot ruang leh duduk lg
bantai la anak oiiiii.. janji awak bahagia kan

tp bila mak main ngan anak, sama jugak kesnya
mak jugak yg menang
anak menang pun ada la skali dua
tp sikit pun dia x marah x merajuk
sbb si hayyan ni selalu lebihkan mak dr daddy
anak lelaki mmg rapat ngan mak kan




No comments: