: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Due Date

Friday, May 9, 2008

aduss.. tag la pulak... Seven Things About Myself

7 Things About Myself

ish... paler tgh dok weng2 nih, si erni pi tagged kite plak.. aduhai... heheheh... slalunyer dok bace org nyer.. la ni dah kena wat plak.. heheheh... key lar cik erni, kiter try buat ekkk... awak judge la yer....here are the rules:

1. Link to your tagger and post these rules on your blog.
2. Share 7 facts about yourself on your blog, some random, some weird.
3. Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.
4. Let them know they are tagged by leaving a comment on their blog

7 Things About Myself..

1. aku ni manja orangnyer.. hahhaha... lawak paling bengong pernah aku dgr.. hikhikhik... x ar.. aku ni garang... tp, tgk tmpt ngan gaya lar kan... tp, klu aku marah kt org aku akan nangis... itu dah sampai thp plg marah la tu..

2. degil.. ye.. aku memang degil.. even hubby aku pun slalu kata aku degil... iyer lar... di suh aku bl nasik lmk lauk telur, tp aku pi tambah lauk paru plak... *cian kat dia, sebabnyer aku mkn lauk best..tp, hubby mkn lauk telur jer... hikhikhik...

3. dah kawen, tp still mcm dak skolah lagi... heheheh... bebudak opis aku nih tau la aku camner... hahahah.... erni, awak leh ingat lagi ke kat perangai baik kwn awak nih... heheheh....

4. sangat mengambil berat tentang org2 yg aku sayang... x kire lar saper pun org tu... janji aku sayang kat depa...

5. malas wat kijer... heheehh... eh, iyer ke... tp, klu aku dah start buat... jgn ade sesaper nak kaco aku.. huh... alamatnyer... stop terus la aku dr wat sumer kijer tu... sebab aku nih agak tekun bekerja... heheheheh...

6. ske main masak2... tp, klu hubby aku soh masak..hmmmm... "abg, kite pi mkn kedai jer lar".... hahahahha....

7. bercita2 nak jadi kaya.. kaya... dan kaya...


itu la serba sedikit pasal diri aku nih...

org yg aku nak tag pasni adalah....


are_peed
wan zaslida
Qibby-M
Suehana
Shalinn85
Abby
nandre


selamat la korang eekkk....





8 comments:

Su Hana said...

tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkk ok bila2 free aku buat okeh..

mar!ahaf!z said...

wajib ke?? (dgn nada kerek)

afid said...

arghhhhhhhh...tidak!!wajib ke?hehhehehe

nifalnin... said...

*suhana
- kata td ko ngantuk..so, apelagi.. hilangkan la rase ngantok ko tu...

*Qibby-M
- x wajib tp harus (kerek gak nih)

*are-peed
- heheh... ko kena wat... sebab dah jatuh hukum harus.. hahah...

ShalinzZ85 said...

wohohohohoho..patutlah suh saya jenguk page akak!hampesss..sekali kena tag daaaa...akan ku jawab tag mu akak..nantikan! :P

nifalnin... said...

jwb shalin jgn x jwb... hahahha...

mar!ahaf!z said...

sudah di jawab , hrp berpuas ati..
weih kau ada dpt invite huggies club dari aku tak?

afid said...

niza, aku dh buat tag ko ni...argh!!cam hape je..

Daisypath Anniversary Years PicDaisypathAnniversary Years Ticker