: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Due Date

Monday, May 26, 2008

demam oh fever.... flu...

huhuu... sgt x ske biler demam nih... naufal start demam since last week... dr kasik nebulizer - half dos... sib baik... cause dr x puas hati dgr breathing dia... ermmm... aku plak start demam khamis lepas... memula tu ringan2 jer... but hr jumaat mlm, aku dah down giler... x thn sangat.. nasib baik balik rumah mak, so ade gak org yg blh tgk2 kan naufal...
huhu... sangat x sihat key kali nih... mata berair, idung berair... cian kat naufal gak cause me cannot kiss him... huhuu.. sabtu plak hubby gi pd... oh abang, asal lar pi pd time ayg tgh cenggini... sayu la plak... nasib la naufal begitu memahami... heehh... bile tgk aku batuk jer, dia cepat2 mai kat aku.... hehheh... tau x ape dia buat... dia tenung muke aku, pastu dia dok urut2 dada aku nih... huhu... bijak2... anak sapa la nih... mlm sabtu tu plak, aku pi berdondang sayang kat putrajaya... naufal, as usual akan ku usung kemana saja.... anak mummy la katakan... penawar duka lara... hahaha... sajer jer bw naufal pi tgk bunga api.. hehheh.... anak beranak x sihat, tp ade hati dok pi jln2 mlm... mau kena bambu ngan laki kuk... hheehhe... nasib hubby x bising...
naufal dah cure... alhamdulillah.. nampak dah makin sihat n nak minum susu... klu x jgn harap lar... nak abiskan 4 oz pun susah... semalam bagi mamam acik pun siap bertambah lagi.. huhu... dan makin bertambah2 kemanjaannya tu... hehehhe... sayang anak mummy nih... aku plak.. batuk n selsema n demam... sakit urat... maybe effect epidural masa csert dulu kot... bukan kot lagi dah... sememangnyer effect from epi, as told by my fren... she's a dr. key...
x per lar... thn jer la setakat mane yg mampu.. mkn ubat pun dah x rase ape2 dah... harap2 naufal x kena infection from me... Ya ALLAH Ya TUHANku, KAU lindungi lah anak ku... Amin....

4 comments:

Intan said...

siannya anak demam..tp kalau saya pon paling pening kalau anak demam sbb time tu lah dia cranky yg amat..nak mengempeng je kata org jawa..hehe..anyway i stumble upoh ur blog from hanis' and i'd like to link to your blog..jemputla dtg ya..

Intan said...

oops..lupa add url: http://malaysiansupermummy.blogspot.com..

ShalinzZ85 said...

siannya akak..mesti penat kan kene jaga anak..hehehe..tapitak pe saye pun akan melaluinya tidak lama lagi..hahaha

mar!ahaf!z said...

lepas naufal demam, auntie ni lak demam.. ohh naufal saja kasi dugaan kat auntie time ada projek besar ni eh?? ;p

heheh.. naufal tk cr ye..
semoga sihat selalu..

Daisypath Anniversary Years PicDaisypathAnniversary Years Ticker