: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Tuesday, June 25, 2013

selamat hari lahir nufa'il hayyan

as-salam,

sabtu lps 22 June 2013
genap 4 thn umur anak sy si nufa'il hayyan tu
x sangka kejap jer budak halus tu dah 4 thn
dr x pandai ckp
skang ni mulut dah mcm bertih jagung
heheheheh... alhamdulillah...

besday  hayyan kali ni kitorg bwk dia gi main air kat
gold coast morib
beli kat streetdeal x silap sy
belinya thn lps.. n patut pg ms thaipusam hr tu
skali ade masalah plak dr pihak gcmr
tu yg sy sengaja pilih tarikh 22hb 6 tu
hadiah utk hayyan n naufal jugak

saje nak bg anak2 seronok
sebab ms cuti skolah hrtu diorg x gi mana pun

insyaALLAH lps raya ni akan ada lg cuti singkat kami anak beranak
tp yg tu pun kena booking dulu

maaf lah ye sebab sy mmg x amik gambor pun ms kat sana
henpon sumer simpan siap2 kat bilik
sebab jiwa raga xleh nak control
x menahan nak main air ngan anak2

ape2 pun, sya puas hati dgn gcmr ni
bilik semua tip top n bersih
cuma sauna tu jer la x baper nak bersih kan
so, terpaksa cuci sebelum nak guna

hayyan baby n hayyan x baper nak baby

untuk anak mummy nufa'il hayyan,
membesarlah kamu sebagai manusia yg berjaya dunia dan akhirat
peliharalah maruahmu sebagai islam sejati
semoga kamu dilindungi dan dikasihi ALLAH sepanjang kehidupanmu
dunia dan akhirat

abang-mummy-daddy- dan kami semua sayang sgt2 kat hayyan.


No comments: