: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Friday, October 28, 2011

sakit tekak.. demam.. selsema...

as-salam,


huhuhuu... since dr minggu lps lg kami rasa sgt2 x sihat... ngan batuknye... selsema lg.. demam... skang ni tgh perit tekak plak... rasa yg x selesa sgt2... alhamdulillah.. w/pun x sihat tp masih mampu bekerja mcm biasa.. cuma, lemau disini sana... hahahhahah...

naufal n hayyan pun sama.. kesian kat budak berdua tu... naufal ngan asthma dia.. seminggu ni di x pi skolah... itupun dah sibuk tanya bile dia leh gi skolah blik... masalahnya, me risau ngan dia tu... bukan x kasik pi skolah tp dia klu dah jumpe kwn2 sibuk nak main jer... kang kena asthma blik, naya jer... mlm2 x bleh tdor... 1 jam skali kena amik puff ventolin tu... huhuhuhuu...

hayyan pun sama.. yg kecik tu lg kesian.. sebabnya tiap2 mlm merengek.. itu x kena.. ini x kena... ade jer bnda yg dia nak rengekkan... x bleh klu mummy dia x ada... tdor plak memang kena peluk dia... yg dia pun sama dok peluk kita... tp tangan x sampai.. klu ngan daddy, blh la dia tdor atas daddy dia tu... hayyan ni manja dia beza skit ngan abang dia... bab mkn ubat yg pening kpl... klu masing2 senang mkn ubat ok jugak... naufal klu mkn ubat memang ok, tp ikut mood dia.. skali kena mood angin dia dtg, memang berkuntau la mummy daddy... hayyan pun sama... nak kena pujuk puji sumer bagai... klu x, mummy daddy jd tarzan kat umah... hahhahaahha....

harap2 kami semua cepat sembuh... so, blh la pi jln2... raya haji pun minggu dpn je nih... huhuuuuu... kami nak blik kampung... so, kena make sure anak2 pak ngan mak sumer sihat2 belaka.. klu x, x bermakna la kepulangan kami ke kampung nanti... wahhhhhhhhhh... hehehhheeh...




doakan kami cepat sembuh yer kwn2 sumer....

2 comments:

musang hitam said...

ok dah buleh pi pasar tani yeahhhhhhhhhhhhhhhhhh

wanie said...

semoga niza sekeluarga cepat sembuh...take care