: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Wednesday, November 16, 2011

kejadian misteri di ofis sy...

as-salam,



huhuhuuuhuu... nak kata seram x der la sgt... tp bnda ni baru jer berlaku pg td...

pg2 mcm biasa sblm masuk bilik me akan tegur kwn me nih dulu... alar, tegur gitu2 jer kan... sebab bilik kami setentang.. so, memang akan nampak dia lah... pastu, ms me nak buat air, x nampak plak muka dia.. suara pun x dengar... agak2 dlm kol 10++ tu me tanya la roomate dia.. mana sulie... pastu dia blh kata sulie mana ada... me tanya pi mana... then dia kata sulie EL.. anak dia demam... eh.. biar betul... sebab me nampak dia ada pg td...

jeng jeng jeng... misteri sudah...
huhuhuhuhuhu...


maknanya, dr pg la memang sulie x dak... abes tu, siapa plak la yg me nampak pg td... aduh.... me nak kan kepastian, me col sulie... n yes, dia memang ada kat umah sebab anaknye demam...


uhuhuhuhuu...
misteri nye....

3 comments:

jamal mirdad said...

ermmm nampak gayanya suliea akan diberitahu dan akan berbincang esok la nampak gayanya.

http://blog-misteri.blogspot.com

cermin hati nisah idham said...

huhuhu siapakah dia??

AMieN~7 said...

Aku tau sapa...

Jawapannya ialah = Kamalol Arjuna

P/S: kalo tk kenal sapa dia ni sila refer kepada tuan nandre 'bergedil' harrison. beliau ada jawapannya.

Jangan biarkan hidup ada diselubungi misteriiii.....