: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Tuesday, May 15, 2012

kita plan dr sekarang

as-salam,

hadoi
perasaan malas meluhap2 dah ni
berderet n3 nak kena up
x per2
kita susun dulu

yg penting sy dah 'terbeli' tiket tambang murah
pakcik FF la nih
sebab AA tgh buat promo kan
so, haruslah cepat2 mendapatkannya
tp tarikhnya nunnnnnnnnnn tahun depan
hahahahahhahahah
x kisah lah kan
janji ado

mule2 memang dah plan x nak beli
skali en.fizu plak gatal pi bukak AA site
so, dia dah terbukak dan tertengok
malah, terkira n nyaris2 terbooking
lalu terus nelipon puan bini
hadoi... maka puan bini pun terpaksa lah beli
tp, harus lah pki kedit kad en.fizu
hahahahhahaha

x per2
sebab nak pi pun thn depan kan
so, masih boleh menjimat dr sekarang
eh, lebih elok menyimpan
hahahahahaahhaha
sebab takut jd seperti tragedi pi sabah
wakakakakakakak....

ok lah
start minggu depan sy nak menabung (read: bwk bekal dr rumah)
bak kata 'seharum kasturi'
klu nak berjalan kena menyimpan sehari seploh hengget
baru best pi jln2...





yippa... yippa...




2 comments:

Miss Hidy said...

g mane k.niza? nk itot..

alumni ITM said...

aku tak peronah naik kapai terobang la, macam mana nak naik ni? nak kena pi buat passport la kot na, kalau nak keluor dari tanah melayu nie...

aku nak pi kalimantan la, nak ambek gambor kat garisan khatulistiwa kosong darjah...hehehehehehehe