: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Wednesday, May 16, 2012

klu abah masih ada

as-salam,

klu arwah abah masih ada
hr ni genap umur arwah 61 tahun
tp ALLAH lg sayang kat abah
abah meninggal sebab cancer ms umur abah 59 tahun
agak muda jugak
tp, dah itu janji abah dgn ALLAH
kita redha dan berdoa
semoga abah tenang dan bahagia di sana

terima kasih abah sebab ajar org mengaji
w/pun abah garang
tp abah tetap sayang org
tp abah tetap nak ajar org ngaji
bukan org jer... budak2 lain pun abah ajar jugak
betapa besar ganjaran yg abah dpt
tak terkira nilainya

terima kasih abah
sebab, berkat tunjuk ajar mengaji dr abah
org dah boleh mengajar
skang org mengajar al-baghdadi
seronok tau abah
sebab org menyampaikan pelajaran yg pernah abah ajar kat org
jd... bila ajaran itu berterusan
maka, ganjaran pahala pun akan berterusan jugak
insyaALLAH.. alhamdulillah


terima kasih abah
hanya doa sebagai penghubung kasih sayang kita
sayang abah hingga syurga

Al-Fatihah
aminnnn...
16 May 1951 - 9 Nov 2010


4 comments:

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

al-fatihah buat arwah abah niza...

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

insya-Allah ...

tabah ye... sy pun rindu abah saya :)

musang said...

sedekah kan ayat quran yang ada 7 ayat tu

Hambali ® said...

alfatihah. jangan sedih2. doa kat dia insyaallah dia bahgia di sana