: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Wednesday, October 10, 2012

KPI teruk sangat

as-salam,

sbnrnya x tau nak citer mcm mana
sebab speechless sgt2
lgpun hr ni hr rabu kan
so, org akan WWD

tp sy mcm nak citer jugak
sebab bukan skang ni jer speechless
tp everytime dok ingatkan pasal hal tu
terus jd mcm x sangka
speechless terus
event ms nak bg testimoni n feedback pun
kami suami-isteri sampai x blh nak fikir ape...

memang terasa2 sampai hr ni
even bnda tu jd sabtu lps
kecewa...
yerps... kecewa yg teramat
kecewa pd semua org
sebab sy sbgai mak yakin dgn kemampuan dia
tp, x per lah
mungkin ini dugaan dan ujian ALLAH pd kami
alhamdulillah...

insyaALLAH, sy akan cuba cerita bila sampai masanya
sebagai kenangan dan dorongan buat kami



No comments: