: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Friday, October 12, 2012

serkam

as-salam,

2 ke 3 minggu lps kami blik jasin
sebab kwn skolah en. fizu kawen
dulu2 klu blik jasin mesti tdo umah nenek
kat kg air barok
skang ni kitorg tdo umah makcik jer
kat taman kesang indah
sebabnya nenek dah x ada
pak itam yg jg umah nenek pun jarang ade umah
selalu dia stay kat istana jer
hurmmmmm... dpt dok umah nenek best jer
w'pun seram skit sebab blakang umah nenek ade kubur
hihihihihihihihi

kitorg klu blik jasin mesti akan pg serkam mkn ikan bakar
cuma ada skali dua jer pg kat tmpt yg pemes skit tu
bwh skit dr serkam
tmpt ikan bakar jugak
alahai lupo plak namo eh

 senarai harga hidupan laut..

 dulu kini selamanya... kami dok mkn kat sini jer... sedap pun sedap... hehehehhe...
abang besar MALEK.... hahahahaha

  hidupan laut yg segar bugar... mlm tu kami mkn ikan siakap bakar-sotong sambal-sotong goreng tepung-nasi lemak-kailan ikan masin-kupang bakar bersos

hadoiii... gambar kelabu pulak dah... kupang bakar bersos... sedap... hayyan pun suka mkn nih... naufal memang x la kan... cuma lps mkn akan bergaru... sebab sy n hayyan x leh mkn sifut... gatai.. sama gak mcm naufal... en.fizu jer ok...

ini lah dia kedai ikan bakar serkam... btul2 kat muara sungai... masuk2 jer terus kedai abg malek... hiks... klu smpi serkam jgn lupa tau mkn kat sini... harga pun sgt2 lah berpatutan...


lps mkn kat serkam
kitorg pi jln2 kat taman rempah pulak
jumpe ngan maklong Ayu (kazen en.fizu)
 yg tu nanti sy citer eh...




1 comment:

Hambali ® said...

wowowo
ikan temenung aka kembung sampai 30 ringgit ...

duh..