: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Saturday, January 12, 2013

alhamdulillah... lega

as-salam,

seronok sgt2 nih
sebabnya hayyan dah fully free-diaper
yeay
*lompatbintangtinggitinggi

sbnrnya ms cuti skolah panjang tu
sy hantar anak2 kat umah mak
sebab adik sy tolong jgkan
lps blik kejer sy amik mcm biasa la
dah kata pun umah mak dekat kan
hehehehehhe

klu nak ikutkan, hayyan masih lg pki pempes ms tu
ade jugak sy try x nak kasik dia pki pempes kan
tp asyiklah terbocor
tp cuba jugak train pelan2
alhamdulillah berjaya
cuma ms nak beri jer dia nak pki pempes
klu x, seketul besar jatuh kat lantai toilet
kahkahkah...

last 2 days sy ajar hayyan x pki pempes bl tdo mlm
tp dia kena pee dulu sblm tdo...
mlm pertama kantoi
dah separuh basah baru dia tersedar
tp mlm smlm berjaya juga akhirnya
alhamdulillah...
mlm smlm hayyan bangun kejutkan sy sebab nak ke toilet
(sblm tdo pun dah pi toilet jugak)
sy dok rasa2 kat seluar.. yeay x basah...
seronok sgt2...

rs anak dah besar2 jer bila diorg x pki pempes lg
hikhikhik...


1 comment:

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

wahhhhhhhhhhhhhhhh bagusnya .... cayalahhhh