: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Thursday, January 3, 2013

naik menara aloq staq

as-salam,

ingat lg x n3 jalan2 kedah tu
ok kali ni sy nak citer pasal naik menara plak
kat KL punye melambak menara lansung x teringin nak naik
tiba2 sampi kat alor setar
rasa teringin plak nak naik
hahahahhah... apa punya turrrrrr...

owh... bukan hanya keinginan mak pak je ye
tp atas desakan anak2
so, mak pak leh tumpang sekali
heheheheheheheh...

n3 ni akan melambak ngan gambor sesajer
so pepandai wat caption sndr eh
hiks..

 dulu cita2 nak jd juru ukur tanah.. tp x kesampaian...

 si abang pun teringin nak teropong jugek..

 hotel yg kami dok tumpang tido n mandi... boleh lah... not bad...


 gunung ape tu eh... gunung jerai kah??








sy dah makin membesar... risau lah...

 lepak kat kolam ni... risau je takut naufal terjatuh ke bawah sebab blh thn dlm gak ar kolam air nih

 lepak kat sini dulu sementara tunggu daddy ngan odang solat jumaat

diakhiri dengan muke budak nih... resakse jagung... hahahhha.. kenapa jagung???
sebab dia kuat mkn jagung... dan jari domok2...


*abes dah citer pasal kedah... pasni nak wat citer lain plak... selamat tahun baru 2013 kawan2...

1 comment:

the legend said...

menara aloq setaq ni aku naik tahun 2002 dulu masa pi buat lawatan dan program kat Tasik Pedu, merentasi tasik pedu yang gelap naik kayak ke hotel yang kat tengah-tengah tasik pedu tu.. lupa nama dia.