: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Thursday, March 14, 2013

kisah malam td


as-salam,

ni citer 2 beradik
naufal dan hayyan
kisah mlm td sebelum 2 beradik ni tdor

mami: hayyan.. amik pempers tu suh dedi pakaikan
hayyan: x nak dedi
mami: alar... mami nak turun bawah jap nak amik ubat abng
hayyan: ayan x nak dedi pakaikan.. ayan nak abang...
          : abang pakaikan ayan pempers...

mami: uikss.... ???

abang pun dgn penuh sifat ke-abang-an terus amik pempers n terus pakaikan adik dia pempers tu
alhamdulillah... dah blh diharap jugak
tp tetapppp lah mami dia kena grip kan skit sticker pempers tu
klu x mau bocor...

heheheheheh...


*budak berdua ni bila dah baik tu memang baik btul.. tp bila mood masing2 x ok, cuit sikit pun blh bawak bergaduh... hihihihihi... adik beradik kan... so gaduh2 manja je lah... agak2 melampau tu mami memang join skali la jd mami monster... hahahahaha...

1 comment:

the legend said...

gaduh pon ok jugak tu