: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Due Date

Wednesday, August 6, 2008

.:....:.

salam sumer,

aku x tau nak start camner...
korang layan jer la ekk..
first aku citer pasal,

ABAH...
last monday abah, mak n pa'ed gi sjmc.. kat sane abg zul *mak nyer anak sedare* soh tunggu cos nak masuk skali jumpe Dr. Kamal.. ekceli abg zul ni pun ade cancer gak, kebtulan dpt Dr. yg same plak tu.. lg senang nak bincang.. so, the dr. just :
- checked abah nye condition
- consult skit2.. itu..ini.. begitu.. begini..
- tanya pasal kemo treatment tu nak wat ke tak..
- next thursday jumpe blik sebab dr. nak check abah lg skali..

keputusannya, dr. x der ckp ape2 yg blh melegakan hati.. sumer masih teka-teki.. ALLAHhuakbar... x tau dah nak buat ape nih...


NAUFAL...
- alhamdulillah.. my soul dah 10 mths young...
- semakin manja
- dah pandai wave his hand
- pandai geleng paler *means x nak or x ske*
- dah pandai merajuk
- manja sangat ngan mommy
- ske makan biskut tiger susu... auummmmm...
- sgt ske main ngan poksu mok dia *my little bro*
- adeh... jatuh katil skali.. nasib mommy sempat sambut
- ske masukkan kan bnda yg dia jumpa kt dlm molot.. nak kena nih..
- ske main hp mommy.. nasib la hp lame...

lain2 informasi, i will up-date it later..


gambar masa mak gi mekah, dec 2006
mak, abah, me, hubby n my siblings


5 comments:

AzuraNizam said...

nak biskut tiger jugak...
cedapkan biskut tiger tue..saya selalukan abiskan anak buah saya punya stok..hikhikhik..gila jahat punya mak sedara..

Su Hana said...

auummmmmmmmmmmm..dap nyer biskut tiger..aku pun soka..hahaha

aku harap ko n family terus tabah n kuat.. teruskan berdoa ok... hanya Allah yg Maha Mengetahui segalanya...

*cepat msk opis ek..aku rindu nih..xde teman gosip..hihihihi

mar!ahaf!z said...

jgn risau sgt eh..
semoga abah niza selamat menjalankan rawatan eh..
papepun redha n serah kpd Allah..

naufal.. big boy already eh..
mish u budak gebu!

shafa said...

Shafa doakan Abah Nieza sihat. InsyaAllah Allah S.W.T bagi kesihatan hendaknya. Naufal dah pandai mcm2 nie..jgn kutip & mkn jer tau mintak ngn mama k.

Super Nia Hana said...

eheheeheh
citer pasl anak je terus ina rasa mcm anak api atas kepala niza

semangat!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypathAnniversary Years Ticker