: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Due Date

Tuesday, August 12, 2008

.::cerita bergambar.. CEO Lecture Series 080808::.

salam sumer,

ini adalah cerita bergambar... kisah di Sime Darby Convention Centre pada 080808... org kata ade ong tarikh tu... tp aku x nampak pun ong nye tarikh tu... yg ade, ong hong hing je lar... hahahah... isk, cikgu math aku ms skolah rendah dulu lar... heheheh...

so, jom ikut aku...


ekceli, on that day aku smpi pun dah lps tghari.. sebab pg tu aku gi spital dulu.. harus lar jumpa abah tersayang... aku kan anak kesayangannya... so, tghari hubby hntr aku ke SDCC... aku x prnah sampai lg kat sini.. first time la kirenye nih.. besar jugak.. sesampai je aku kat saner, aku jumpe dulu ngan kengkwn aku nih.. solat... n start bukak kedai buku...


dah settle sumer, aku pi mkn sat.. lapor siut... gambor atas tu aku tgh mkn kat bilik vvip.. heheh.. anit plak tgh 'bakor' cd.. itu sumer rose yang suruh... korg perasan x gambor bwh tu.. heheh.. itu la dayang nur faizah... our performer utk mlm nanti... comel, kecik molek jer si dayang nih... tp, memang ramah.. antara dialog aku ngan dayang...

dayang : u nak amik gambar dgn i ke?
me : ha'ah.. blh tak?
dayang : alar.. i x make up ni.. x per ke..?
me : x per... u x make up pun dah nampak cute..
dayang : iyer ke.. thanks...
me : :)

dengan sore serak2 basah nye itu.. memang best la dayang...


yg ni plak, wan zaleha radzi tgh wat rehearsal utk mlm nanti... wan ni pun sama gak.. kecik citotet jer.. yg pasti aku lg rendah la dr dia.. heheheh... dia jd emcee utk mlm tu...


wajah aku slps disiapkan oleh diriku sndri... aku main belasah jer dok main kaler2 kat muke aku... ape2 pun aku puas hati mlm tu dhn muka aku sndiri...

ini lah wajah2 si penjual buku tersohor di PLF nih... hahahha... kapla bg kedai buku ini, x lain x bukan.... pn suhana... yg lelaki x berapa sempat nak macho tu, namanya zahid... aku... n kak fiza, yg ala2 mata stem ngantuk tu... hehehe.. ape2 pun, kitorg berjaya mengkayakan PLF mlm tu...


bnyk lg nak update ni... tunggu....

9 comments:

Su Hana said...

hehehe...selesai sudah kira duit..lega sggh hati ku... byk kan kite dpt duit jual buku..kan beshh klu duit tu leh shopping.. syorga :P

ok apa..ko mmg cun klu make up..ahaksss.. lariksssssssssssssss

SSulieana said...

Hampes la ko niza...sume gmbr ko dh letak dulu..xpe2, nasib baik ada gak gmbr aku...cam cute jek kan...hahahaha

nifalnin... said...

suhana - hahah.. btul tu.. klu dpt wat g sopping lg masyukkk duit tu... sungguh sorgaaaaaaaa.... weh, ko moddy lg x ari nih???


sulie - itu blom sumer gambor lg tu.. baru skit jer tu... nanti aku tambah lg yer... ko memang cute... *ayat penyejuk ati jer tu... hahah... caboooooooooootttttttt......

mar!ahaf!z said...

maria ingat niza yg jadik emcee.. hehe.. bakat dah ada..
hope everything is ok over there yeah!

ARIBA said...

ada award untuk niza..please drop by my blog ya!!

SSulieana said...

niza yg sgt nakaaaaaalllllll....hahaha

shafa said...

Niza ur abah dah beransur pulih? Shafa doakan dia makin sihat. Tak suruh dayang nyayi ke..sikit pun ok laaa..

Anonymous said...

stem2 pun.. cute lg .. hhehe

shuzana said...

g blog kak yol..dpt award!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypathAnniversary Years Ticker