: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Due Date

Tuesday, August 19, 2008

::gegambaran::

salam sumer,

ntahape2 jer kan title aku nih.. tp, kwn2 layan je la ekk... sambil2 tu aku citer la jugak... heheheh....




gi ppum tgk hubby nye arwah uncle... tp ms kitorg gi ni arwah ok lagi...
al-fatihah...

same je gambor kat ats tu.. sajer jer nak ngengade.. heheheh...


kat umah mak... naufal tgh main kunci, pastu aku saje gatal amik gambor dia.. naufal ni pantang tgk aku pegang camera.. mule la nak amik kat mommy dia nih... pepandai la korg tgk gambor ni ikut urutan yer... start dr dia main kunci... dan seterusnya... hehehhe


naufal tgh demam.. ingat tak n3 pasal naufal demam teruk tu... huhuu... cian anak mommy nih... tgk tu, pandai kan naufal pegang botol susu... alhamdulillah...


gambor yg ni plak aku amik ms naufal nak tdo... budak kecik nih klu nak tdo mesti nak main2 dulu.. ntah ape pesen nye ntah.. dok pusing saner, pusing sini... naufal... naufal...


sajer jer nak tempek gambor nih kat sini.. dah lamer dah pun.. aku masak nasi goreng ngan naufal... budak kecik nih pantang mommy ke dapur.. kompom dia nak ikut skali... ingatkan ptg ni nak buat nasi goreng... boleh buat bukak poser....


ini la adik aku no'oi n cousin2 aku... heheh... diorg ni dr bidor, sajer jer jejln melawat abah aku.. hehehh... opss.. my sister yg pki baju cokolat tu...

tgk la muke naufal tu... tomey2 la sangat tu.. heheheh... gambor ngan opah yg suke nyakat naufal... heheh... baju oren tu plak anak arwah makcik aku... wanie...


alia n no'oi... dah x tau nak citer ape dah nih...


my little bro.. hanafi... form 3, thn ni PMR... suh belajar.. huh.. ade jer bna lain yg dia nak buat.. tp, x per la... atleast dia buat aktiviti yg berpekdah... skang ni dia sibuk dok join kompang... layan jer la napit.. ko kantoi PMR, siap la akak tendang ko nanti... hahah.. zalim nye kakak..


itu jer la yer kengkwn sumer... dah x der bhn lagi dah nih...
oh ya, abah sy masih lg buat radiotherapy kat SJMC... x der perubahan... masih seperti biasa...
cuma dia penat n x berapa lalu nak makan...


sekian cerita sy buat kali ini... mekaseyyyyyyyyyyyyyyy.............



4 comments:

SSulieana said...

wow!byknye gambo dia letak....geram la aku tgk muka pejam si naufal tuh...eeeee cubit dia!!!!hihihi

nifalnin... said...

kes bls dendam nih.. tgk ko nye blog banyak gambor.. aku pun nak banyak gambor gak.. heheh..

Su Hana said...

hehehe...ko simpan stok gambo 2 bulan ke? :P haha ok apa ..satu N3 byk cerita.. pasni buat auto publish cam aku.. hahaha.. aku punya N3 suma cerita lama.. mggu ni punya hal.. korang tgk mggu dpn.. hiks..siaran ttunda tuh..

naufal cute arr..nanti klu aku peknen nak tgk muke dia la..lalalalalala

shuzana said...

niza..naufal dh pandai pegang botol sendirik ek..tahniah2..pasni pandai berjalan plak..

Daisypath Anniversary Years PicDaisypathAnniversary Years Ticker