: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Thursday, November 25, 2010

keputusan adalah muktamad

salam semua,

ya.. me dah buat keputusan muktamad utk hantar naufal ke sini... mule2 tu memang susah nak buat keputusan.. mcm2 tmpt me dah survey tp tetap x puas hati.. so, ni la keputusan nekad yg me buat.. semua pun utk kebaikan naufal dunia akhirat.. sebab bile ditanya dah besar nak jd apa.. dia kata, nak jd imam muda... owh, ok.. me dah buat pilihan yg tepat... insyaALLAH.. lgpun dia baru 4 thn kan... bila dah naik 5 thn baru pg tmpt lain plak...


*heheheheh.. tu baru anak sorg nak masuk kindy... dah x keruan... wakakakakka....

1 comment:

jamal abdillah said...

tadika adalah satu benda yang asing siket dalam hidup aku, sebab aku tak pi tadika... hehehehe, terus masok darjah satu (xpdc).

dulu banyak tadika yang ditadbir oleh org bukan Islam, kebanyakannya China. tapi itu dulu, la nie dah ada taman asuhan kanak-kanak Islam dan taman didikan kanak-kanak anjuran rukun tetangga, dan jugak pusat asuhan kanak-kanak anjuran parti sIslam malaysia..

pileh ja yang mana baik untuk anak kita. Tadika Cina pon la nie dah diubah silabusnya.. lebeh general.