: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Sunday, December 23, 2012

jalan-jalan kedah


as-salam,

owh ini citer dah lama
dah basi dah pun
klu x silap kami pg ni ms cuti awal muharram
pg kedah ni pun sebab anak sedara FIL kawen kat sana
so, ptg hari rabu tu kami bertolak dr puchong
n bermalam kat ipoh umah kak lang
cousin en.fizu
sampai pun dah tgh mlm
sebab sepanjang jln kami dok stop bnyk kali

pastu pg khamis tu pg2 kami berkonvoi dr ipoh ke alor setar
majlis kawin tu dibuat kat dewan
tp dah lupa nama dewan tp dekat ngan alor setar mall kot
hehehheheheh

kat sana kami x der pi jln mana pun
setakat pi pekan rabu pastu pi mkn kat mana ntah
lupa plak nama tmpt tu
kami dok kat hotel samila
ok lah... sebab setakat nak tdo je pun kan...

 kanak-kanak dok pilih menan... tp, sorry la memang x dapek do...

 abg dah letih nak berjalan... hahahhaha... kesian dia keletihan... dah la x dapat menan, kena jln plak tu.. hehehehe... nasib la nak oiii...

selamat datang... yeay... kami dah sampai sini...

 hoih.. gemuknya pompuan tu... hahahahha... x kisah la kan janji bahagia... 

 patutnya gambor ni kat atas skali td... hehehehheeh...


*nanti sambung lg pasal makan2 kat kedah eh...

No comments: