: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Due Date

Wednesday, June 11, 2008

aku sgt hangen ari nih...

huuh... rase terbakar plak aku hr nih... dah masuk petang nak blik nih ade plak benda yg sakitkan hati aku... asal ko sibuk nak jaga tepi kain aku hah... ade aku kesah life ko tu ke... mcm G*****G...
rumah kata pergi, kubur kata mari...

ntah apa masalah dia dok sibuk hal aku ngan kwn aku nih... setau aku, x der plak aku sibok jg tepi kain ko tuh... x der mase aku nak dok singkap kain singkat ko tu... aku ni jenis x ske nak kuang ajor ngan org tua... tp, skali org dah sentuh aku.. huh... silap la aku nak maapkan... jgn harap... x kisah la ko tu dah tua ganyut skali pun.... huh.... memang aku sungguh hangen ptg nih... sumer statement kuang ajor aku dah kuar...

elok aku baik ngan ko, ko plak bg T**K kat aku ekk... ade aku mintak makan ngan ko... dulu tu pun sebab ko yg blanjer, bukan aku yg mintak ... tp, time tu aku blom kenal perangai ko tu lagi... so, pasni jgn harap aku nak bertegur sapa ngan ko lagi...

aku harap ALLAH ampunkan la dosa aku nih... *sebab dok luahkan perasaan kat sini...

semoga ALLAH bukakan hati ko utk lebih beribadat n kenal diri sendiri...

AMIN....

10 comments:

Su Hana said...

eeeeeeeee aku pun geram la..nape la ada org mcm tu...mari kite boikot dia...yehaaaaaa

nifalnin... said...

yes... mari kita sama2 boikot dia... ntah ape la masalah dia nak ganggu gugat ketenteraman aku nih.. harem sungguh....

weeda said...

sabar ye niza.. org macam tu mmg ada kat mana2

ShalinzZ85 said...

looor..kenapa?mengapa ini harus terjadi..biasa lah manusia kan..nama je manusia tapi perangai lelain..

mar!ahaf!z said...

relax la babe!
hangin pun xguna, kau yg skt ati..
buat dunno aje k..

nifalnin... said...

weeda - iyer lar weeda, kat mane2 pun ade org mcm nih.. ske singkap kain org..

shalinzz85 - hehheh.. itu lar.. rambut same hitam, hati lain2... tetap bersabor nih...

mrs hafiz - heheheh... itu la pasal.. skang ni aku dok diam2 jer kat blakang nih...

Deqna said...

eh marah tul nampaknye.... sabar yerk.

nifalnin... said...

s&d - marah.. heheh.. sbenornyer kite ni x ske nak marah2... tp, makcik nih ske jg tepi kain org.. mengalahkan astro plak.. sumer dia tau.. macam2 ada... :p

shuzana said...

nieza..buat bsabo..yg kak yol ni kena fitnah..nasib baik pompuan bodoh tu dh blah..cuma tinggal kroni2 dia kat opis..tp bila pk yg kak yol ni cari makan..terpaksa pekakkan telinga..biar Allah yg membalas segala perbuatan manusia2 yg suke menghuru harakan ketenteraman kite..

nifalnin... said...

shuzana - fitnah.. asal sampai mcm tu skali... btul lar kak yol, kita ni kena sabor bebanyak.. bior lantak depa dok ngate, nanti depa yg dpt bala nyer balik...

Daisypath Anniversary Years PicDaisypathAnniversary Years Ticker