: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Due Date

Monday, June 16, 2008

ape-ape jer..

aku x tau nak wat title entry ni ape.. sebabnyer aku tgh x der mood nih.. kijer bnyk, tp mcm malas plak nak buat... x per.. sat gi sambung baik sementara tgh transfer file nih... heheh... hari ni, cam biaser aku poser lagi.. dah masuk 3 hari aku poser... ok lar tu... aku nak cukupkan 15 hari poser... fuyyyoooo...bnyk nyer tinggal... jgn slh sangka yer...aku bukannye mls nak poser, tp aku bersalin mas tgh bulan poser.. cuma aku sempat poser 15 hari jer... alhamdulillah...
memandangkan ekonomi pun dah increase, itu juga slh satu sebab utk aku ganti poser... ekceli aku poser hr isnin ngan khamis jer... amik berkat poser sunat skali... heheheh... hari2 lain aku bw nasi.. *terpaksa la masak*... heheheh... cuma hari jumaat jer aku n frens kuar berpoyer2... sebabnyer tmpt kijer aku ni jauh dari kedai mkn... kena kuar about 4 km tuk mkn... heheheh
mari kita memburu makanan... itu hanya utk hari jumaat shj... sebab kat putrajaya nih ade pasar tani setip jumaat... heheheh... time tu la aku sakan berbelanja...

hari nih aku dpt bos baru... hehehh... halim namenyer... tp aku panggil dia alim jer... sebab, memang alim pun... hahahah... alim ke ko tu???... heheheh :d... dia ok jer ngan kitorg sumer... slalu kena buli ngan aku n suhana... utk pengetahuan sumer, alim ni bujang lagi... bujang trang.. tang...tang... nanti aku upload gambor dia... sesaper nak berkenalan boleh jer...

malam tadi, aku pi ppum.. tgk pak uda *hubby uncle*... tp, aku x tgk pun... sebabnyer pak uda masuk icu.. kritikal cancer... semoga ALLAH lindungi pak uda... cancer pak uda nih dah tahap 4... cronic... doktor pun x leh nak buat ape2 lagi... semoga ALLAH permudahkan segala urusan-NYA... amin...
blik dr hospital dah pukul 12 lebey... nasib baik naufal lelap balik, aku pun dah giler sangap.. zZzZzZzZzZzZzZ.......... alamaks... nasib MIL aku kejutkan pagi td, klu x.. kompom aku sampai opis lambat... huih...

ish... meeting plak... sangap nyer aku... batuk2 plak... lagi la aku tensi... hik..hik..hik... kena betul kan report plak... ermm... adus... lapor nyer... teringin nak mkn nasi ayam kat petaling tu... nyummy... ermmm.... syedapnyerrrrrrr.... uish.. lupe lar.. poser hari nih.. xper2, bukak poser nanti bleh mkn.. tp, aku dah azam x nak mkn mlm... ops... mcm maner nih.. x per lar... skali-skale... hr2 dpt pahala... banyak la songeh aku nih... x per ar... mlm kang nak pi mkn nasi ayam..









ape citer pak ude ekk...???



nasi ayam yg sedap sangat.....

kat maner ekk tmpt nih... cantik sgt cause blh mkn kat atas kelong...
pastu ade bot kat tgh2 tasik...


3 comments:

Su Hana said...

kihkih..oitt kurang pahala posa ko pasal ingat nasi ayam...

bagus la ko nih rajin posa..kawan sapa x tau.....aku ada balance 5 hari..so nanti aku ikut serta blapar sama ko ek..

mar!ahaf!z said...

halim? sgt alim okeh! u ols ni mmg xde kerja lain membuli alim. takpe, nanti aku buat lawatan utk memastikan maruah halim terjamin sehingga dia mendapat k.cik or shuz utk membelai opps membela si halim tu..

kau pun kira alim gak ni, mengganti puasa di kala org macam aku sibuk berfoya2..

insya Allah, halim jd bos kau, sure kau pun alim gak nanti..

selamat tgal kesesatan!

nifalnin... said...

sue@mamamaryam - itu la pasal... rase mcm nak mkn nasik aym jer.. aku tunggu ko blapor ngan aku nanti...


mrs hafiz - membela ali yer... heheheh... dah jadi bos pun, same gak mcm dulu.. cume ade masa dia siyes gak ar ngan aku...

aku nak gak berfoya2, tp kijer bnyk da.. bos plak dah start kijer heheh..

selamat tinggal donia gelapku..

hahahah... mcm syaiton...

Daisypath Anniversary Years PicDaisypathAnniversary Years Ticker