: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Due Date

Friday, June 13, 2008

naufal dah lapan bulan lebey

alhamdulillah, naufal dah 8 bln lebih dah skang nih... syukur sangat cause naufal dah semakin sihat dan cerdik.. cuma last week jer naufal munth susu... ermm... maksudnyer, naufal minum susu jer dia muntahkan balik.. mak kata naufal kembung, tp dia x nangis pulak... but the next day, alhamdulillah.. naufal dah bleh minum susu mcm biase... sian sangat kat naufal.. lembik badan dia... as mommy yg sayang sangat kat anak, aku sanggup berjaga sampai pagi... naufal pun x bleh tidor mlm tu... daddy x der plak... ermmm.... takut plak naufal kena tukar susu nanti... parah dibuatnyer.. iyer la, naufal x minum susu ibu... ermmm... next entry, klu ade masa nanti aku citer knp naufal x minum susu ibu ekkk...

so, jom kite tgk p'kembangan naufal skang...

- dah pandai sembang skang nih *since 3 bln lagi naufal dah cenggitu... tp, skang ni dah makin bising mulut nyer tu...
- kuat minum susu... klu nampak botol susu jer, mula la merengek2 manja.. eee... geram la anak mommy nih...
- dah pandai merangkak... sekejapan dia dah sampai dapur... *daddy, tolong amik anak nihhh.....
- klu naik walker sangat suke berlari...
- ske tgk azan n program nasyid kat oasis 106 * alar yg seblm azan tu ka ke ada ustaz munir ahmad tu nyanyi nasyid tu... hehehhe...
- x ske makan bubur yg di blend... klu blh nak mkn bubur yg ketul2 tu.. tp, aku kasik kembang sekembang-kembang nyer nasik tu, baru aku suap kat naufal
- dah pandai diri sendiri
- dah pandai panjat kerusi sendiri
- ske jer gi jln2 naik keter
- dah pandai sebut ' mi..mi... da... da... di... argg.. "... banyak lagi la pronounce yg pelik2 dia sebut..

ekceli banyak lagi p'kembangan naufal nih... tp, aku rase setakat tu jer la yg aku bleh tulis... next entry aku tulis lagi key...
pasni, kita layan gambar2 naufal plal...




naufal in many action


naufal gi Giant


naufal golek2 atas katil


naufal busyuk


naufal baby mommy n daddy

4 comments:

weeda said...

comelnye anak niza.. :)

mar!ahaf!z said...

naufal dah becha eh..
suka gambar naufal atas katil tu..
sungguh sexy!
;p

Su Hana said...

ala bucuk2 naufal ... x lama lg ko akan ada teman sembang n kwn utk main kejar2...hahahaha

aku masih ingat lg rupa naufal sebik..sggh comel..geram aku...nampak dia manja sgt ...

nifalnin... said...

weeda - heheh.. mekaceh.. alhamdulillah kurnian ALLAH...
muaz ngan aqilah pun ape kurangnyer...


mrs hafiz - auww... makhluk tuhan paling sexy... aku pun ske gambor tu...


sue@mamamaryam - heheh... cute jer kan mase dia cebik tu.. rase nak gigit bibir dia tu... hehhehe... x skang nni pun dah pandai sembang...

Daisypath Anniversary Years PicDaisypathAnniversary Years Ticker