: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Due Date

Tuesday, June 17, 2008

naufal new bblegs collection

hi sumer... sajer jer nak wat entry nih... rasenyer sumer tau kot knp aku pkikan bblegs ni kat naufal... sebab aku pernah wat entry psl bblegs ni sblm nih... naufal ni kulitnyer sensitip skit.. tu yg kena pakai bblegs, klu x abislah kaki dia tu merah... sebab dia garuk kaki tu sampai luke2... cian iyer..
so, ini antara koleksi bblegs yg naufal ade... untie maria yg tolong orderkan utk mummy naufal... mekaceh yer untie... nanti kem clm ngn nawfal ekkk... *maria, itu anak aku yg berkata2 okeh...

first bblegs naufal yg kaler itam n merah tu... namanyer ladybug... yg lain2 tu dtg skali... aku ske jer tgk naufal pki bblegs tu.. blh elak dr sejuk.. pastu leh tutup aurat... seperti kata maria...

aku beli online jer, sebab x jumpe pun bblegs ni kat sini... so, sesape berkenan boleh la tgk kat babysasha n mom... pasni ni, aku ltk pitcha naufal pki bblegs plak ekkk...



bblegs naufal

11 comments:

chempaka said...

Eh...klu org dewasa punye ader tak?? cam comel jer aku pakai stoken tu...hahahaha!!!

M4M4 MY4 said...

salam sowi kita menerjah masuk blog mummy naufal yer hehehe.. salam kenal dari saya.. wah cantiknya babylegs tue..

mar!ahaf!z said...

nawfal aku pakai, dia ada dua je..
kalau dia pakai semua org suka tgk tau..
kalau aku pakai sure cam avril lavigne kan..
baru rawk!!.. hehe.. tp org besar punya la.. hehe

nifalnin... said...

chempaka - hehe.. org dewasa nyer ade.. cuber cik non tgk kat soxworld... tp, stoken tu sarung penuh lar...


mama mya - salam kembali...masuk ler.. dialu-alukan.. sila2 la kemari slalu yer... mekaceh... klu bbgirl pakai lagi comey tau.. ade munge2 gitu...


mrs hafiz - comey kan klu baby ni pakai... klu ko pki, x tau la aku nak kate ape... aku pengsan kat situ gaks... hhehehe.. tetibe maria bertukar menjadi ganaszzzzz...

cabooottttttttttt........

M4M4 MY4 said...

wah time kasih juga masuk blog cik mya.. kita pun add link mummy naufal yer

re = cik mya sedang menjalani ujian sebelum nie dah wat x-ray, mcu & ultra sound n akan datang nie nak kena masuk wad nak wat test masukkan camera melalui salur kencing.. result sebelum nie ok so tunggu result yg akan datang nie aje.. kalau ok doctor akan wat keputusan operate bila.. oh yer lupa bagi tau cik mya ada cam daging lebih kat tuttt dia

ari nie nak bawak cik mya pi clinik nengok dianye bintik2 tue.. saya pun rasa cam alergic telur

ShalinzZ85 said...

amboi....banyak nya barang barang naufal

Su Hana said...

tutup aurat ke? (sejak bila ko n maria bertuko jd alim ?) hahahaha.. larikkkkkkkkkkk

nifalnin... said...

sue@mamamaryam - maner ko nak larik hah...??? ko tunggu aku kat bilik ko... hahahha...


mrs hafiz - larik...? ermm... maria dah terselamat.. memang jauh ar ko larik kali nih... huhuhu... hilang sorang geng berpoye2...

mar!ahaf!z said...

hapdet la wei.. sudah bersawang

Deqna said...

Nape lama tak update? bz yer?

Anonymous said...

hi, new to the site, thanks.

Daisypath Anniversary Years PicDaisypathAnniversary Years Ticker