: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Due Date

Thursday, June 26, 2008

naufal n daddy...

nak citer nih... naufal klu nak tdo mesti kena tutup sumer lampu... nasib baik la bilik aku tu memang gelap, so biler dah tutup lampu tu memang dah x nampak ape la jwb nyer... dah tu, biler x nampak ape, bkn nyer bleh buat ape2 kan...
so, aku bukak la dvd... dpt la samar2 skit cahaya nyer... ape aku mengarut nih... naufal ni plak klu daddy nye ade bile dia nak tido memang payah.. senang citer, dia nak main... sebabnye, anak aku ni ske golek2 atas katil.. klu dia dah nampak katil... huiiiiyyaaiii... kemain seronok lagi... aku pun amik kesempatan la join skali...

senang citer, naufal nih memang ske main2 ngan daddy dia... klu aku ade lagi la dia mengada2... nak suh aku dokong jer... penat tau mummy nih... aku pun dah tader bahan nak citer, so korang layan gambor jer la yer...








7 comments:

Nandre The Legend said...

niza nie seorang mami yang berdedikasi dan penuh semangat yang kental...

teruskan usaha jurni hang itu

mar!ahaf!z said...

hmm ni another daddy's lil prince charming ke mummy's little prince charming?

ARIBA said...

niza mommy yang funky..haha..view my blog..ada sinetron best..hehe..

M4M4 MY4 said...

huhuhu naufal suka dok main golek2 kat tilam yer.. sama ler ngan cik mya suka nooo ngan tilam..

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

comeynyer naufall..br sembilan bln ke tuhh..

nifalnin... said...

nandre the legend - iyer cik nan, mami yg dedikasi.. pasni cik nan pun akan jd '...' yg dedikasi gak... caiyok2 cik nan...

mrs hafiz - heheh.. ofkos la mummy's lil prince charming... daddy plak mummy's big prince uncharming... hahaha.. boleh gitu...

ariba - yups... funky and still giler2 one... hahahah... cannot erase that memories la my dear... okes, akan ku redah blog mu itu...

mama mya - agaknyer babies nih memang ske kot landing atas tmpt empok itu... hehehhe.. mya sihat ke?

~lovelyzz cornerzz~ - thanks... ha'ah, baru masuk smbilan bulan... sangat lasak la skang nih...

Anonymous said...

This is great info to know.

Daisypath Anniversary Years PicDaisypathAnniversary Years Ticker