: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Due Date

Friday, July 18, 2008

macam-macam...

salam sumer,

perasan x lately aku nyer n3 bnyk yg x bergambar kan... so, ari nih, aku nak letak gambar pastu aku nak citer pasal gambar tu... heheheh..

kita mulakan dengan...



my precious... naufal hyecarl aka naufal... anak aku nih dah boleh diri dah.. alhamdulillah... dah baik demam... pastu dah nak tambah gigi lagi... auwww.. ske geget nih... nasib x BF... heheh.. alamaks... pitcha ni daddy yg amik.. masa naufal tgh ralit tgk #106.. Indahnya Iman... *btul ke nih..??? :)) .... klu blh dah x nak dok dlm walker... asyik nak tolak walker jer... teruskan usaha Naufal... skang ni pun naufal dah pandai geleng paler... biler nak suap ubat jer, mule lar dok geleng2 paler dia tu... eeeeeeeee.... mommy geget kang... cayang naufal ucuk acam....


hah... yang ni plak, ms. catherine... my hubby GF from german... ekceli dia ni American tp kijer kat Germany... heheheh... dtg sini pun sebab kijer gak... my hubby kan kijer ngan Continental...
umur minah saleh ni baru 23, tp bdn dia.. mak aiiiiiiiii......... besor gilor.... naufal plak elok jer nak kat dia.. klu x, jgn harap... ermm... mentang2 lar awek cun yg dokong.... naufal..naufal... bapak borek, anak rintik... heheheh... sabor jer la mommy nih... si cat ni bagus tau... iyer lar, kami yg pompuan ni sumer pakai tudung... pastu, ade sorg lg wife kwn hubby aku ni pki jilbab... korang nak tau ape si cat ni buat.. dia amik cardigan dia, pastu dia pki ar cardigan dia tu.. bagus ar.. atleast, dia sopan gak... heheh... dia hormat cara pakaian kita... skang ni dia dah blik german... so, when will we meet again Cat...??? nice knowing you...


yang ni plak kambing aka lamb... alar, yg diorg dok mkn lambchop tu... heheheh... aku ske jer tgk abg ni masak.. sebabnye dia guna rim tayar utk grill lamb tu... korang perasan x pitcha atas nih.. alar, yg bulat pastu ade lubang2 tu.. hah, itu la rim tayar yg aku ckp tu... kat tmpt abg nih sumer nyer western food.. sedap gk rasenyer, harga pun murah... kat area damansara... atas lg lps simpang masuk uptown damansara tu... hehehh.. yg pastinya, deco kedai ni sgt menarik.. kedai ke... ekceli, tmpt ni dlm kwsn rumah jer... heheheh... memang nyaman... nama tempat ni is AYUB CAFE... jom pi makan....






3 gambor kat atas ni kitorg sajer jer bergedik santai kat PLF... sajer jer... ekceli ms ni is maria nyer last day kat PLF cause dia dpt better offer dr U*M... memang siok ar... heheh... so, kitorg pun dok bergambor sakan la PLF nih.. best tak opis aku.. best kan... kwsn cantik sgt2... memang puas hati la kijer sini... x sakit paler dok dlm jam2 tu... sebab dulu aku kijer kat PJ.. memang sakit hati + sakit paler tiap2 pagi nak gi kijer... tapi tidak kini... chewahhh.... so, layan lar aksi2 gedik 'ADIK MANIS' PLF nih.... hehehehh... manisnyerrrrrrrrrrrr.......





sebagai penutupnye... heheheh... sebab tu le aku kate opis aku ni best.. sebabnyer dpt jumpe ngan TDM n TSH... oh yer... pitcha taken when TDM n TSH bufday bash kat PLF ni.... syok babe... meh ar kijer kat sini... rase bangge plak....


*sowey yer... pitcha last ni terkecik plak... abg mus, sila beri perhatian pd kualiti gambar anda..




12 comments:

AzuraNizam said...

tahniah kerna berjaya menjeleskan saya..huwaa..nak salam ngan tun jugak..

Su Hana said...

hehehe..rindu naufal..uih..kecik2 lg dah suke pompuan seksi ek mamat kenit ni..isk..isk.. ikut daddy ke mummy nih? hahahaha

wah..sgt teruja tgk org itu msk atas rim.. keta sapa punya rim la tu ek..

ko ni..malu aku tgk aksi2 kite yg sgt "sopan"itu.. hihihi..

nifalnin... said...

azuralovenizam - hah jeles ke...??? ape lg, jom la mai kijer kat sini...

sue@mamamaryam - heheheh... same jer kami berdua nih... ske yg seksi meksi... auwwww... hehehe.. pi ar try mkn kat saner...

malu ke... syok tau... rase cam dak kecik jer....

Diver Mom said...

alahai comel nye naufal.. da nak tumbuh gigi lagi ye...

pandai nye dia tolak walker.. :)

nifalnin... said...

zuhaini - heheh... baby awak pun comel gak... bam bam nyer pipi dia tu...

mar!ahaf!z said...

lamb tu menggiurkan lah..!!

naufal kemain lagi eh?!

ala, pesal letak gambo gedikz sume tu.. hehe

nifalnin... said...

mrs hafiz - menggiurkan... auuuwwww... jom ar pi mkn kat saner..
naufal tu memang... ske yg cantik2 jer..
ok wat gambor gedikz.. i loike... bile tgk mesti rindu jer...

SSulieana said...

cerianya gambo2 kita tuh...lagi2 kt air pancut tu...hahaha

naufal demam sbb nk tumbuh gigi + jalan ke...

eh gambo yg a.mus ambik tu boleh bsrkan lagi la...

Super Nia Hana said...

bebertul balas dendam taruk gambo nehhh
eheheeheh

naufal tu sgt kiut!
muka lebih pada muka niza

nifalnin... said...

ssulieana - hehehhe... aku pun ske gambor kat air pancut tu.. nampak sgt aku ni cam anak dare jer... hohohoho...
iyer la suli, naufal skang dah pandai nak jln...
aku dah try besorkan, tp terpecah sudah gambarnya itu.. harus aku tampal blik nanti...

hana - hyeheh.. yeh..yeah.. memang bls dendam nih... kiut ke.. alhamdulillah... tgk la mommy nyer pulok... perasan sudah ni...

::azura:: said...

sesungguh nyer saya amat jeles melihat gambar2 tersebut...time saya keje kat sn xdeq plak posing2 sakan cm 2...

shuzana said...

nieza..naufal nak jalan dah ek..n nieza..ko kena tagged ngan kak yol..hehe..yang nieza nyer..kak yol wat sok ek..

Daisypath Anniversary Years PicDaisypathAnniversary Years Ticker