: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Due Date

Wednesday, July 16, 2008

sakit... sakit... sakit...

salam sumer...

aku x tau la skang ni memang musim penyakit melanda or else... now... my baby dah kena campak... pastu, my dearie plak batuk2... yg sedihnye laggi, my abah plak masuk spital.. dah 3 hari... smlm pi hospital, nampak abah mcm dah ok... tp, still x tau the real condition... mak kata, dr nak buat further check up... ermmm.... harap2 sakit abah x teruk...

naufal plak, since monday nite aku dah perasan ade bintik2 merak kat bdn dia... tp, aku x kisah la sangat cause ingatkan ruam jer.. pastu, ptg smlm time hubby amik aku kat opis.. dah bnyk plak bintik2 merak kat bdn naufal... bertompok2 pun ade gak... patut la naufal asyik merengek jer biler nak tdo... cian anak mommy nih... mak pesan kat hubby soh beli air kelapa n cr daun semambu *betul ke nih???? so, bile aku dah dpt daun tu nanti, aku nak blander n tempek kat bdn anak aku tu...

hubby.. ermmm... asyik batuk jer... tp, dia bukan smoker... cian kat dia... mlm2 tgh tdo pun batuk2 gak... aku pun sama jer... 2 x 5... heheheh... x blh nak tdor lena... ngan naufal lagi... ngan hubby lagi... isk...isk... nama jer mkn ubat batuk.. tp, sumer x berkesan...

harap2 family aku dpt la sembuh dlm masa terdekat nih... so, planning nak balik perak x jadi lar nampaknyer.... uuuuuuuuuwwwwwwwwwwaaaaaaaaaa.........

x per... x per... banyak masa lagi..... yang penting my baby, my dearie n my abah cepat sembuh....

amin.........

5 comments:

mar!ahaf!z said...

hoping for their speedy recovery ok..? take care..

shafa said...

laaa...siannyer...sabar ek...
mmg musim org sakit ler...
xpe...xpe bykkan bersabar ek..

SSulieana said...

semoga sumenye selamat....cayok niza!!!!!!!

Su Hana said...

:) dugaan nak dtg serentak..sabo ye..semoga semuanya cpt sembuh...

Nandre The Legend said...

ala suliana,

selamat macham Dato Selamat ye????


Niza Nin yang dihormati selalu,

adalah kiranya musem saket sedang melanda nie adalah satu petanda Hospital dan klinik akan menjadi tumpuan para pesakit, oleh itu para doktor dan nurse akan tersenyum riang untuk menerima kehadiran geng2 nie ke tempat depa...

saket nie sebenaqnya adalah satu peredaran semasa yang menjadikan kita lebeh dewasa untuk menempoh apa2 jua yang mendatang.

Daisypath Anniversary Years PicDaisypathAnniversary Years Ticker