: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Due Date

Tuesday, July 15, 2008

Tag lagi...

salam sumer...

aku dah kena tag ngan member aku nih... Puan Sulie namanye...
ok ar... jom kite tgk ape kebendenye tag yang aku kena buat kali nih....


Nama-nama timangan -- isk... mcm kelakor plak... nama pun kena timang ke...??? key ar... dulu kat skolah, kwn2 aku panggey aku HAS... pastu, ms study plak diorg panggey aku NIEZA... tp, kat umah plak abah n arwah abg aku panggey aku ADIK... hahahah...

Anda seorg yg -- korang pikir lar sindri....... *sile ltk di ruangan komen yer kengkwn...

Insan teristimewa ?? Kenapa dia terlalu istimewa dimata anda -- Mak, Abah, Nadznin, Naufal, Adik Badik, Diri Sindri.... kamu... kamu... dan kamu.........
Kenapa... Istimewa ni x leh nak luahkan... hanya ALLAH yang tahu...

Lagu kesukaan anda -- Sepohon kayu... insaf babe....

Makanan kesukaan anda -- Nasi Goreng USA Ayam....

Warna kesukaan anda -- Merah

Sikap yg membuatkan anda stress -- Org POYOS yg x reti nak manage diri sindri

Tiga benda yg mesti ader dlm beg anda -- Duit + HP + IC + lesen memandu

Kali terakhir anda menangis dan krn apa
-- nak kena bgtau gak ke... isk lupe lar biler... tp reason nyer ingat lar... saya menangis sebab terlalu marah + bengang + benci ngan seseorg...


itu sajer wat kali ni..

so, pasni saya nak tag kwn2 saya plak...

MARIA -Q
SUEHANA
KAK YOL
ERNI
WEEDA



6 comments:

mar!ahaf!z said...

babe, i sudah di tagged..

anda seorg yang ......
menyayangi aku... :)
dan suka sakat cik puan maria..

nifalnin... said...

mrs hafiz - thanks comment pasal aku... aku memang syg ko... tau x per... ske kaco ko tu adalah satu hobi masa lapang ku...

Su Hana said...

hehehe..aku dah kena tag ngan cik puan maria....tp x buat2 lagi.... huhuhu...aku cuba buat mggu ni ok..( klu ada masa la )

Su Hana said...

opssss bukan smlnm ke ko br nangis..dok sebut nasi kandar..nasi kandar.. hahaha

weeda said...

ayoo.. kena tag lagi.. huwaaaa

nifalnin... said...

sue@mamamaryam - nasi kandar... huh... ape standard... hahahahha....

weeda - alar.. leh isi masa lapang... sila buat dgn hati yg tenang yer...

Daisypath Anniversary Years PicDaisypathAnniversary Years Ticker