: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Due Date

Wednesday, July 2, 2008

9 months young

alhamdulillah, our naufal dah 9 months young.. syukur sangat... naufal pun dah makin lasak skang nih... pantang nampak mummy diri, mesti kembang tangan suh dukung... klu aku bgn dr katil.. mule la mulut si naufal tu panggil..mi...mi..mi... hek.. hek... comey sangat...
my baby tu dah semangat cause me tiap2 pagi akan masakkan bubur nasi for naufal... since last mid-month aku dah rajin bangun seawal kol 5.30 am... semata2 nak masak bubur naufal... duhh.. ngantuk... ZzZzZzZzZz... Opah *my mom* always sindir2 me cause x masak kan bubur si naufal tu... iyer la... dpt mummy yg RAJIN macam me nih memang susah skit... heheheh... ape2 pun, aku memang ikhlas masak for my dear baby... baby boy kan, mane cukup klu minum susu jer... mesti nak makan nasik gak kan... tp, klu ngan daddy lagi best.. sumer dia sumbat dlm mulut si naufal tu... asal boleh jer tau... itu pun klu aku not around, baru dia buat.. klu aku ade, huh... jgn harap lar... mau aku mengaum kat situ... hahahah.... garangkah aku...???....

syok sgt skang nih naufal dah tumbuh 2 btg gigi bwh... alhamdulillah... orang kata, klu tumbuh gigi bwh dulu nanti anak kita more down to earth... merendah diri kata org... amin.... mummy doakan... pastu, dah boleh diri lame2... cuma tunggu nak jln je lagi... ske main ngan remote... x kire la ape2 pun janji ade rupe remote... asal ade benda yg ade nombor, mesti naufal nak main tekan2... huh... nak jd accountant ke...? hahhahh.....

3 comments:

Su Hana said...

yeyeyeh...pasni mesti naufal gigit mummy dia..ahaks...

pn. nieza ko dah boleh mula beli berus gigi kt dia..yg ko mskkan kt jari ko ..pastu gosot pelan2 kt gigi naufal :) indahnya pengalaman itu ... maryam aku nak berus sendiri...mandi pun nak sabun sendiri..ummm dia rasa dia dah besar.. cuma klu poo poo jek dia geli nak cuci sendiri..hehehe...

nifalnin... said...

heheheh... itu lah sue, aku pun dah x sabor nak beli benda tu.. takut nanti dia ngamuk nak gosok sndiri plk... anak aku tu bukan nyer bleh silap sikit... semoga anak aku tu menjadi anak yg penyabar seperti mummynyer... aminnnn...

mar!ahaf!z said...

9 bulan dah naufal..
kalau dia nak mam, bgla mam..
mcm naufal aku, nak bf aje.. makan kurang..
kalau dah tumbuh gigi, leh mamam mcm2 lagi!! hehe

kalau org tumbuh gigi atas dulu means, suka balagak la eh??

Daisypath Anniversary Years PicDaisypathAnniversary Years Ticker