: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Due Date

Tuesday, September 23, 2008

beraya dimana...?

salam sumer,

bile dah nak dekat raye nih pergi mane2 mesti ade lagu raye kan.. ekceli dr awal2 ramadhan lg dah kuar lagu raya.. tp, x la galakkan sangat mcm skang nih... pepagi me kuar umah mesti on radio dulu.. pastu, syahdu sesorg sebab dgr lagu raya.. heheheh.. iyer la dulu me gi kejer ngan hubby.. tp, start thn ni me gi kejer sesorg jer.. layan lagu raya pun sesorg la jugak.. opss.. naufal temankan me for 10 mins jer... pastu, me sesorg balik.. huhu... ish, melalut plak...

sebenarnye, me nak citer pasal balik kg... mcm kite2 yg dah ade family ni mesti kena plan awal2 kan... macam me, thn ni ikut hubby n PIL balik JASIN.. so, sesaper yg dok MELAKA tu meh lar dtg beraya ke JASIN.. kg. air barok... tp, sblm tu me balik umah my parents dulu.. wajib la kan... heheh...

jumaat ni kan kite last kejer *me start cuti dr isnin - isnin, 6/10* , so lps b'buka me balik umah mak.. kirenye, mlm raya n pagi raya me ade kat umah my parents... iye la, abah pun x sihat kan.. rasesye, better me ade kat rumah mlm raye tu.. at least happy la abah dpt tgk anak cucu sumer berkumpul... *nanti me citer pasal abah ekkk*... lps minum raya n solat aidil fitri, salam2 sumer me n hubby pg plak kat umah PIL... tp, my PIL akan berkumpul kat umah mak ngah hubby sebab nenek my hubby ade kat saner...

oh... x sabarnye nak raye... alhamdulillah, kami akan sambut Aidil Fitri ni sama dengan 1 tahun kelahiran Naufal Hyecarl...


gambar raya thn lps...

6 comments:

Su Hana said...

selamat hari raya ..maaf zahir & batin !!!!

jgn lupa buat besday bashh tau!!! nak buat ucapan slmt ulang thn yg ptama buat naufal arr..raya nanti aku xde mood nak online dah...aku nak mkn..mkn..mkn..& mkn jek.... hepi 1st bzday naufal!!! moga jd anak yg soleh...

hiks..x thn tgk spek en hafizu...opsssssssssss sowiiii

mar!ahaf!z said...

macik, beraya jgn x ingat aku ye..
nanti wat open hse ke, bday naufal ke.. jgn lupa inform..daaa

nifalnin... said...

suhana - selamat hari raya juge.. maaf zahir batin...

insyaALLAH, ade rezeki aku buat bufday naufal.. aku pasti jemput ko nye... anyway.. thanks for the wish..

itu la style en.hafizu...


maria - wah.. ko slalu di ingatanku.. chewahh.. nanti aku email ko ekkk.. insyaALLAH, aku buat tp simple mimple jer...

Red Kripton said...

nak ker spek tuh...nanti aku pos yer...
tp tah mana pegi tah spek yg bebanyak tuh...
kena beli baru nih

Su Hana said...

en kripton ~ nak..nak..

nifalnin... said...

suhana - nanti aku suh en. hafizu belikan ko satu ekk...

Daisypath Anniversary Years PicDaisypathAnniversary Years Ticker