: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Due Date

Tuesday, September 16, 2008

sentap

salam sumer,

smlm me penat sgt... so, x masak la jwbnye.. beli kat pasar ramadhan jer.. smlm hubby hantar gi opis sebab scooter dia rosak.. ches.. rosak lagi.. ade harapan nak kena humban nih...

ops.. knp sentap yer... iyer la, smlm tv tetibe jer rosak.. masa tu kitorg tgh tgk BOLOS... tgh gelak guling2, blh plak tv tu tetibe padam.. oh.. sangat x ske yer... so, ape lagi.. on lappy.. ingat nak update blog, naufal plak kaco.. oh tidak... aku suh my hubby jg naufal jap... u know wat... naufal x nak ngan daddy dia... still nak kaco me update blog... fyi, naufal memang pantang tgk mommy dia dok dpn lappy... huhu.. sgt x soka... so, terjd la insiden dimana me dgn x sengaja marah2 kat hubby... hubby bengang n tertinggi sore kat me... oh.. sentap siut...

amik naufal... dukung, masuk bilik... on dvd.. wat susu naufal... golek2 atas katil... hubby panggil, me wat x reti jer... ah, lantak lah.. mls nak layan... bnyk kali gak lar dia panggil... tp, me wat donno jer... mls lar.. sentap la katakan.. huhuuh... konon nak pujuk la tu.. x layan.. blh blah.. wahhh... x sangka ekk.. betape sentapnye aku...

pg td, hubby hantar aku pi kejer.. scooter x baik lg.. dlm keter td aku diam jer.. mls nak layan... tp, kitorg dah ok dah sbnrnye.. sajer jer aku nak emo.. hahahah.... pehtu, sampai opis aku tgk blog dia.. wahhh... syahdu la plak...

abang, ayang minta maaf yer... halalkan makan minum.. selamat bulan ramadhan..


13 comments:

Su Hana said...

apa sentap2 nih...aku tau ko posa sabar ek..nak pahala lebih? hiks...

ala sentap2 manja gitu..ok la tuuuuuuuuu (gaya saida tau )

SSulieana said...

wei sentap tu merajuk ek!...alalala beshnyer ada org pujuk dia...alalala

Intan said...

haha anak saya pon suka tgk bolos..lawak gila..pastu dia suka pulak mencangkung tiru gaya bolos..tapi dia tak pandai cakap bolos..dia cakap bobos..tp try la tgk yg original version dari jepun namanya hole in the wall kat you tube..tu lagi lawak..

nifalnin... said...

suhana - heheh... sentap di bulan ramadhan.. almaklum lar.. aku tgh sengal smlm pasal x dpt tgk bolos n update blog.. huhu.. dah ok dah...

sulie - heheh.. best giler aku sentap smlm... sajer nak suh dia pujuk aku... lalalala...

supermummy - klakar kan citer BOLOS tu... gelak sampai guling2.. tp, yg x bestnye tgh syok2 tgk tetibe tv plak shutdown.. aduh... sengal sungguh...

mar!ahaf!z said...

lenkali update blog time depa dah tido..selamat..

Super Nia Hana said...

ekekekek
sabo jelah
hubby niza ckp maaf ngn sayangcara yg sgt beza

nifalnin... said...

mrs hafiz - itu la pasal.. tp bile diorg tdo.. aku pun join skali.. heheheh...

nifalnin... said...

ina katun - heheheh.. itu la perlunye sentap setiap masa... x sangka plak dia romantik cenggitu.. auww.. malu tau...

Deqna said...

sedangkan lidah lagi tergigit kan..

nifalnin... said...

deqna - ha'ah... sedangkan lidah lg tergigit.. hehheeh.. tp, kitorg ni memang ske jer gaduh2 sengal nih...

Nandre The Legend said...

hahahaaha, niza SENTAP. hahahahahahaa.. elok bebenor le tu, buat le selalu. ape cam gitu. tak elok benor rupenye..

kamu nie. udah le sesikit, org lain pon penat juge, idak le gitu...

sabor yong ye...tu le.. yang penting, balek rhomah, mandi dulu, bagi sejuk, lepeh tu ilangkan hal2 keroje... pikir pasei rhomah plak...

ARIBA said...

hahaha..comellah korang..main tak kawan-tak kawan pulak..hehehe..

nifalnin... said...

nandre - baikkkkkkkkkkkkk cik nan.. sy akan ikut nasihat cik nan itu.. sesungguhnye mandi itu akan m'bantu menyejukkan bdn...

ariba - heheh.. kitorg memang mcm nih.. memule main x nak kawan - x nak kawan.. pastu, esoknye dah baik balik... kekadang x sempat esok pun.. muahahahahah....

Daisypath Anniversary Years PicDaisypathAnniversary Years Ticker