: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Due Date

Wednesday, September 10, 2008

::percubaan pertama::


salam sumer,


smlm *selasa* aku EL... dah smpi cyberjaya pastu hubby suh turn back... ntah ape la hal nye...


nak tau knp percubaan pertama?... smlm aku berjaya memasak sepanjang bulan poser nih.. yeah..yeah....


klu weekend blik umah mak, aku ade gak masak... tp masak yg simple2 lar... hehheh... smlm, dah alang2 aku EL kan, so aku masak ikan 3 rase n telur bistik...

wahhhh.... cedap2... first time tu woooooo.... cam x caye jer... bln poser plak tu... hehehehh....

ikan siakap 3 rase...


gambor ikan aku smpt amik, sebab semlm aku masak 2 ekor... tp, telur bistik dah khatam masuk la peyot....

hubby cakap cedap, nanti bleh wat lagi....

6 comments:

Su Hana said...

yeahhhhh tepuk tgn !!! pandai pn. niza ni msk ek..apa kt klu ada lebih bw sket utk aku ..hahaha eh klu camtu ko kena selalu el la br leh masakkan? lalalala..lariksssssss

nifalnin... said...

hehhe.. ko kutuk aku ekk... hampeh ko... aku memang pandai masak tau.. cume maleh jer... lenkali aku bwkan utk ko ekk...

SSulieana said...

nak resepi telur bistik...plzzzzzzzzz

shuzana said...

mmg nampak sedap pun..wahaaahhaahh

Anonymous said...

haiya...telur bilistik talak tau masak ka...haiya....manyak susah ini macam loh...
lanti opeh house mali lumah...wa punya bini car see masak sama u...
manyak sedey woo

nifalnin... said...

ssulieana - resepi nye... heheh... ko main campak2 jer bhn nye.. aku pun main tibai jer... menjadik gak hasilnye...

kak yol - heheheh... pasni akak leh la masak ikan 3 rase ni... pastu, tempek kat blog tau...

anonymous - sapo la mamat nih... susah tau nak masak2 nih... ingat senang ke... tetap perlukan kemahiran dan kepakaran tau... klu x, x der la chef2 kat hotel tu.. apa da... diorg pun gi skolah masak tau... heheheh...

Daisypath Anniversary Years PicDaisypathAnniversary Years Ticker