: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Thursday, September 22, 2011

bukti kejadian mengikut turutan...

as-salam,


ingat x n3 ni... ok jom kita tgk kronologi nya... hahahhah....

mummy... hyecarl jumpa biskut daddy... -diorg dok selongkar laci pastu jumpa biskut FA kat situ... ekceli tu biskut daddy sebab daddy suke lepak situ so dia simpan dlm laci tu terus... hahahahh...

abang siap2 nak bawak lari biskut tu dari adik dia... hahahahha... muka gembira sebab dah jumpa biskut...

 
adik x puas hati lalu dtg menyerang abang yg sedang melenggok2 dok bwk biskut... 

 
adik masih x puas hati... tp abang tetap senyum.. hahahahha... sebab abang nye temper blom naik lg ms nih... hiks...

 
 yeay... adik berjaya rampas biskut tu dr abang... hahahhahah...

 
 dengan kekuatan yang ada, adik cuba pertahankan biskut tu dari dirampas semula oleh abang... dan abang tetap berusaha utk dapatkan semula biskut itu walau dengan apa cara sekalipun...

kesudahannya... biskut itu diserahkan pada mummy selepas adik dan abang berpakat dan sebulat suara supaya biskut itu dibahagi kepada 2 bahagian... eh tak... 3 bahagian... bahagian adik, abang dan daddy.. mummy... x mkn pun x per... janji anak2 gumbira bahagia... lalalalalalalaal....

1 comment:

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

aku gelak2 baca kisah dorg dgn biskut nih ;-)