: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Monday, September 19, 2011

tekanan darah rendah

as-salam,


sgt x sihat.. tp, terpaksa kuatkan jugak... mental tu yg plg utama nak kena kuat.. so, klu mental dah kuat yg lain2 pun mesti kuat jugak kan...

td dah rasa mcm nak pitam... tp x tau kenapa.. tiba2 jer... so, dok diam2 je la kat bilik nih... bdn letih memang x bleh nak kata apa dah... masalahnya bukan buat kejer sgt pun... maybe tgh2 uzur ni kan... tu yg tekanan darah ngan hormon x baper nak stabil... td dah mkn uphamol... harap2 lps ni ok skit...

memang btul2 x bleh nak thn lg dah... tp kena thn jugak... maybe nak lelap kejap...

No comments: