: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Monday, September 5, 2011

semangat rajin x mari lg

as-salam,


hr pertama kerja selepas cuti berhari raya... opis pun sunyi jer lg... nak buat kejer pun rasa malas melampau... nak kata mood raya tu ade lg.. x de la sgt... mungkin sebab dah lama cuti.. pastu, bgn tdor pun lambat.. tu yg rasa mcm lemau je tu... pg td pun me sedar pukul 6am... nasib baik tersedar.. klu x, kompom terbabas... bila dah start kejer ni makanya start la jugak sumer aktiviti2 mcm biasa jugak... masak memasak.. gosok menggosok... me yg dah tua ni ok la jugak.. cuma kesian kat naufal... hiks.. dah baper hr dia dok bngn lambat... lambat x lambat pun pukul 7.30 gak la dia bngn tdo... tp hr ni dia kena bngn pukul 6.30am... pg td tgk dia siap tertdo kat dpn tv... dah bngn tp sambung tdo kat luar... kesian... me dok kejut bnyk kali pun sama gak dia... hiks... maybe esok lusa ok balik la tu.... ok la.. nak sambung kejer balik ni... nanti2 la kita citer pasal raya eh...



1 comment:

sudirman said...

apa kata kita posa balik, mesti bangun awal punya... amacam?