: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Tuesday, January 17, 2012

jangan la sombong sangat

as-salam,



x tau la apesal ntah sejak 2 menjak 3-4 menjak ni sombong semacam jer diorg tu ngan me... eh.. bukan skang jer.. since thn lps pun memang mcm tu... tp x tau la kot diorg memang mcm tu atau sengaja buat mcm tu... ade la jugak me dgr2 diorg dok citer pasal me... tp sajer mls nak amik port... buat masam muka jer wat pe kan.. x guna... klu kat dpn2 ni kemahen baik lg... tp kdg2 tu x de jugak nak tegur sapa nya... ko-ko.. aku-aku... eh x baik lah gitu kan... me plak memang suke2 jer nak tegur org... lantak pi la nak suke ke x nak ke... nak ikut, silakan.. x nak ikut, sila duduk diam2... klu dulu kemain lg offer2 kat kite nih.. pantang ada... tp, skang tidak lg... no no no... x per lah.. kita bwk la haluan masing2.. klu dah kamu kamu dan kamu selesa begini kan...




*kamu x pelawa sy.. sy ok...

1 comment:

Karl, Sam and MIji said...

meh niza meh... meh le, mike ni, macam tak biase plak...

meh le minom ayor kosong ni aku ambek kat water heater tu...heheh