: : jom jadi kawan2 sy jom : :

Monday, July 9, 2012

biarlah dia

as-salam,

sebenarnyakan sy x tau mcm mana nak tulis
sebab sy takut klu sy luahkan nanti
akan ade yg terasa atau berkecil hati
apa2 pun sy minta maaf dulu
w/pun hakikatnya sy yg terasa dgn apa yg dikatakan

hakikat dlm kehidupan kan
akan ada je yg x kena ngan diri kita
alhamdulillah.. sebab ada yg perasan
tp klu perasan pun tegurlah molek2
btul tak... x perlulah rasanya dok sampai2 kan kat org
then, klu teguran tu perkara yg sebenar
sy x kisah
cuma sy akan jd kisah bila benda yg dikatakan tu
adalah tidak btul...
seolah2 sengaja direka utk memburukkan sy

selama ni sy x kisah dgn apa yg dia buat
apa yg dia kata (tntg sy) pun x pernah sy nak amik pusing
sebab sy jenis malas nak bertekak
sebab sy tau kesudahannya x kemana
alih2 pun sy share ngan mak sy jer
itu jer... sebab mak sy dah tentu2 lah tahu sy ni mcm mana kan
hiks...

sy hormat dia sebagai seorg kawan yg baik dgn sy
tp x sangka plak dia blh buat mcm tu pd sy
hurmmmm... rasa agak kecewa
sebab dia dah tahu tentang hal tu
tp dia bercerita pd org seolah2 x tahu pasal kisah itu
sedangkan sy ada saksi dan bukti soheh...
tp tu lah dia.. sy ni x suka nak perpanjangkan cerita
cukuplah sy share kat blog jer pun
hehehehehehehe...

hurmmm... x per lah
semoga sy diberi petunjuk ALLAH ke jln yg diredhai
semoga ALLAH lapangkan dada sy dlm mencari rezeki

aminnn...


*berkata benar w/pun ianya menyakitkan...


3 comments:

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

erkss .. nia sangkut paut dgn kisah kawan ko tu ker niza ? ..alahai sabar yer ..

WiDuRi @rTaKuS said...

sabar la akak...anggap 2 semua dugaan..

u r the best employer that i ever had..i will remember u till da end..forever n ever..;)

hadapi dengan senyuman...;)

Nina Karina said...

syahdunya kak niza ni.